Merhaba arkadaşlar, zahmet edip okuduğunuz için teşekkür ederim. 4 aylık uzak mesafe ilişkim var. Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz, en azından ben çok seviyorum. Başlarda sürekli beni kaybetmekten korktuğundan bahsederdi. Çok ilgiliydi aşırı, anlatsam anlatamam... tam her kızın hayalinde ki gibi. Artık çok kavga ediyoruz, dün gece de ettik. O uyudu ben ağlıyorum üzgün olduğum için uykuda tutmuyordu. Bana çok aşırı kaba ve kötü davranıyor... bir kere arkadaşlarımın sevgililerinen bahsettim nasıl davrandıklarını söyledim kavgamızda aylar önce, hala onu her fırsatta yüzüme vuruyor. Hiç bişey yapmadım diyor her seferinde, sen yaptın diyor. En basiti az dün gece ‘bu davranışlarınla bize zarar veriyorsun’ dedim, alkış emojileri koyarak ‘sen ilişkiyi ayakta tutuyosun zaten’ dedi. ‘Bi gün tamamen tükendiğimde anlayacaksın ama geç olacak’ dedim, ‘tehditkâr konuşma bana koymaz’ dedi ‘ben olsam da olmasam da sana koymaz’ dedim ‘amaan halen aynı benim adıma konuşmalar falan uyuyorum dedim daha fazla tartışmak istemiyorum hadi iyi geceler yarına ağır derslerim var’ deyip gitti. Neden böyle anlamıyorum ama dayanamıyorum artık. Kötü hissettiğimi söylediğimde için sızlamıyormu diye sorduğumda sızlayacak ne var diyor. Duygularımı hiç umursamıyor. Sanki eski o gitti yerine başkası geldi. Artık kendimi hiç iyi hissetmiyorum, derslerime de kendimi veremiyorum depresyondaymışım gibi hayattan bezmişim herkesten uzaklaşmış gibiyim. Ama ondan ayrılmak da istemiyorum... onu adam etmek isterdim. Lütfen yardım edin?
Cevabın nedir?
Cevapla
Uzak ilişkilerde bu tarz sorunların yaşanması gayet normal erkek arkadaşının aklında bir başkası girmiş olabilir. Kafası karışık o yüzden mantıklı konuşamıyor anladığım kadarıyla senide kaybetmek istemiyor çünkü yenisini almadan eskisinden olmak mantıklı değil kavgayla bitirirse anla ki artık bir başkası gelmiştir ya da seni daha fazla üzmek istemediğinden ve net karar verdiğinden önüne bakacaktır. Tabi sende bu durumları önceden fark edip gereken hamleleri yaparsan senin için en iyisi olur.
010 Yorumla- +1 yıl
Ya aldatmaktan ve aldatılmaktan kesinlikle nefret eden biri. Yeminli bırakmıcam ne olursa olsun diyor.. ne kadar kavga edersek edelim hiç ayrılmadık. Ayrılma konusunu açtığımda aklıma bile gelmedi diyor. Çok sevdiğini söylüyor
- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum. Buluşunca kesin düzelir de işte biraz zor..
- +1 yıl
bir 5 ay sonra anca görüşebiliriz. 4 aydır ayrıyız zaten.
- +1 yıl
Doğru ama gidemem biliyorum
- +1 yıl
İnşallah
En İyi Cevaplar
Bana kalırsa onu artık adam edemezsin o sana diş geçirmiş bir kere o adamdan ayrıl kafan rahat etsin sevgili olmasaydin bunlar hiç olmazdı İşte İslam'ın hoş karşılamadığı bir şeyin sonucunu böylelikle daha net görmüş olduk bana kalırsa o adamı bırak yaratanı sevgili edin yaratandan daha büyük sevgili var mı? ve şuna emin ol o sana hiç tatmadığın mutluluğu tattıracak namazı kılıp orucu tutup gönderdiğini okuduğun zaman
72 Yorumla- +1 yıl
Görüşün için çok teşekkür ederim. Çok haklısın... ama ben zaten dozunda bırakıyorum herşeyi. Namusuma aileme çok düşkün bir insanım. Daha önce sevgilim olmadı bir tane olsun o da ebedi olsun diyordum hep. Onunla çıkmaya başladım şimdi de vaziyet bu..
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu gün hiç wpye girme bırak merak etsin biraz
014 Yorumla- +1 yıl
Buds bincozum
- +1 yıl
Öyle mi diyosun? İyi fikir aslında. Ama veriyi kapalı tutmaya dayanamazsam... kötü bişey olacak diye strese giriyorum hep
- +1 yıl
Girme birsk sende ondan uzak dur kendinide onuda. olcmus olursun
Cevap sahibi+1 yılNe yap biliyomusun veri açık kalsın ama sadece teli sessize al dolapa felan görmeyeceğin yere koy gece 11-12 gibi alırsın teli ama girme daha
- +1 yıl
Ya kızar diye korkuyorum... ya derse bilerek girmedin veri açıktı hiç mi bakmadın diye?
Cevap sahibi+1 yılDeki işim vardı hiç elime almadım teli
- +1 yıl
Haklısın. Galiba böyle yapmalıyım. Kesin zıtlaşacak karşılık olarak benide takmayacak ama şuanda da takmıyo zaten pek bişey değişmeyecek.
Cevap sahibi+1 yılTakip ettim konuşalım istersen
- +1 yıl
Tabi çok iyi olur bende edeyim.
Cevap sahibi+1 yılTamam bekliyorum😊
- +1 yıl
Ya xper 2+ seviyesinde olman gerekiyor falan diyor :(
- +1 yıl
Takip etbeni
Cevap sahibi+1 yılYazdım mesaj😇
- +1 yıl
Dur bakayım :)
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
22Cevap
+1 yılBana yardım edin anlatayım benim ilk okulda sevdigim vardı o semten taşındım uzaklara tam 10 yıl orada yaşamıştım gittim 6 yıl görmedim simdi diyeceksiniz yalan söyleme öldü ve onun açısıyla kaç yıl geçti şu an 17 yaşindayim lise 3 te bir şey oldu baktım seviyorum aşık oldum açıldım o da beni seviyormuş o kadar mutluydun ki dünya benim değil her şey bütün her şey ilk aylar çok mutlu yavaş yavas kavga ediyoruz sınıftan onu seven baksa biri daha var gitme yanına diyorum bedende baş basalsr sınıfın ortasında kalemini almak için dizini deyil açık szolu olucam donaliyo millet bakıyor 2018 de baktım eski attıklarını her yeri meydanda her yeri cidden erkeklerle çok takılıyor bir arkadaşım ona bileerk sus lan şafağın sevgilisi demiş o da anama babama şov ama asla şafağın sevgilisi deme en büyük acı ney tahmin edin BENİ ALDATTI 😭 binlerce yalan söyledi ve ben her şeye rağmen sevmeye devam ettim hala cikiyorum ve bana gceenlerde yüzüme bakarak sen beni sevmiyrsun dedi artık dayanicak gücüm yok ben ne yapacam ne o kadar cikmazdayim ki 😓
00 YorumlaYanlış anlama ama aynısını bende yapmıştım yani bu bilerek değil kendiliğinden gelen bir soğukluk. bak ben ozamanlarda hayatım cok düzenli gitmiyorudu ve sevgilim hergün rutin günaydın nerdesin neden çıktın tarzı sorular soruyordu normal günlerde sorun değil ama sıkıntılı zamanlarda o sorular beni delirtiyordu sende şimdilik boş bırak rahat bırak o zaten seviyorsa sana yazar ordan anlarsın sakin ol ve rahat bırak
126 Yorumla- +1 yıl
Görüşün için çok ama çok teşekkür ediyorum. Ben de bu gün whatsappa hiç girmeyeyim yarın gireyim diye düşündüm... hem o kafasını dinler hemde ben dinlerim belki de biraz meraklanır. Sevdiğinden eminim, en azından emin olmak istiyorum. İkimiz de ayrılmamaya yemin ettik gibi bir şey hiç aylardır bir kere bile ayrılmadık. Ayrılık dediğimde aklıma bile gelmemişti diyor. Normalde hep çok sevdiğini söyler ama böyle konularda nasıl bu kadar katı bilmiyorum... sınava hazırlandığı için günde bir günaydın diyoruz birde uyumadan konuşuyoruz
- +1 yıl
Sevdiğini biliyorum gerçekten aramız iyiyken çok güzel şeylerde söyleyebiliyor... ama kavga ederken bambaşka biri oluyor. Beni suçlayıp duruyor, kırılıp üzüldüğümü söylesem de bazı şeylere buna üzülüyorsan komik diyor. Bilmiyorum belki de biraz rahat bırakmalıyım... ama geçen kavgamızda 4 gün konuşmadık. O yazmayınca ben yazdım. Sen yazmasaydın asla yazmazdım dedi
- +1 yıl
Evet ezdirdim farkındayım. Ezdirdiğim için her seferinde daha kötü oldu zaten. Dün de dedi derslerim var elimde değil diye ben de derslerine birşey demem zaten en doğal hakkın dedim istesende diyemezsin zaten dedirtmem dedi.
- +1 yıl
Bırakamıyorum işte.. çok bağlanmışım çok sevmeyi de geçmiş
- +1 yıl
Yola getirmenin bir yolu yokmudur
- +1 yıl
Belki de zamanla düzelir diye kendi kendime diyorum ama sanki zaman daha da kötüye sürüklüyor... sevmediğim şeyler yapmadığın sürece soğumam demişti en başta, yaparsam soğur diye korkuyorum
- +1 yıl
Hayır ben öyle şeyleri evlenmeden asla yapmam
- +1 yıl
Öyle yani.. neden?
- +1 yıl
İkimiz de 18.
- +1 yıl
İstediğini biliyorum konuyu açmaya çalışır gibi bişeyler sezdim. Ben seni hep beklerim falan demişti.
- +1 yıl
Herşey o demek değil ama sevmek aşk iki bacak arasında değil ki... konuştum diyelim ne değişecek? Bence beni kolay lokma bilecek
- +1 yıl
Beni sevmiyor mu sence
Kimse kimseyi adam edemez hele ki karşında ki kişi şu an kendinde senin onda gördüğün sorunları görmüyor ve kabullenmiyor ise. Mola verin
19 Yorumla- +1 yıl
Hiç ayrılmadık ne yaşamış olursak bile. Şimdi ben ayrılırsam oturur beni suçlarbirde öfkelenirse belki dönüşüde olmaz...
- +1 yıl
Eleştirmek değil mutlu bir ilişki istiyorum. Sen böyle bir ilişkide hiç bişey olmamış gibi mi davranacaksın? Saplantıyla alakasız
- +1 yıl
Ben çok alttan alıyorum ama o üatüme geliyor
- +1 yıl
Ara verelim mi demeliyim
- +1 yıl
Aslında haklısın. Yerinden emin o korkak olduğumu biliyor kaybetmekten deli gibi korktuğumu biliyor. Ağzıma sıçtıkca değere bindiğini düşünüyodur...
+1 yılo adam olmaz kendine zarar veriyorsun bence çok geç olmadan gerekni yap yoksa acı çekmeye devam ediceksin
10 Yorumla
+1 yıluzak mesafe iliskisini iyi bilirim. cocuk hakli bence. yipratmissin onu bikmis oda.
03 Yorumla- +1 yıl
Yıpranan o mu ben mi? Tamam hatalar elbet karşılıklı olur. Yıpranan bir tek o değil. Bende yıprandım. Ama onun yaptığı davranışların çeyreğini yapmadım. Bıkacak birşey yok her şeyde laf sokuyor.
- +1 yıl
cok tanidik geliyor anlattiklarin. oradan yola ciktim. hakli mi peki soktugu lafta durustce cevap alabilir miyim?
- +1 yıl
Bazıları çok yersiz ve kırıcı. Gerek yok yani öyle şeylere haklılığın bir önemi yok
+1 yılAğzına s*canın kölesi olma çoğu kızın sorunuda bu yüzüne güleni dış görünüşe aldananı adam yerine koyup tapıyo
117 Yorumla- +1 yıl
Valla yanlış anlaşılmasın ama dış görünüşe aldanacak biri varsa o olmalı... tipi çokta aman amanlık değil
- +1 yıl
Ama köle sensin!!!
- +1 yıl
Olmamak için napmalıyım
- +1 yıl
Seni gerçekten seven birini bulup bu tiplere yol vermelisin
- +1 yıl
Sevmiyormu sence. Ama sevmeyen en başında mesafeyi neden göze alsın
- +1 yıl
Yalnızlık bide tipte sıkıntı varsa sende ona önemli olduğunu hissetirip biraz ego yaptırdıysan ondan kabul etmiştir şimdi egolu oldu o
- +1 yıl
Kendimi beğenmiş değilim ama tipimin dört dörtlük olduğunu, manken gibi olduğumu söylerler... tipten ego yapması imkansız
- +1 yıl
Yaparlar yaparlar
- +1 yıl
Ya egosu zaten tavan herkesi elde ederim havlarında galiba. Yalnızlık falan değil mesele
- +1 yıl
Egoyu sen kazandırmışsın
- +1 yıl
Sevmek bu. Ego kazandırmak değil. Sevilince ego kaslıyosa ne diyeyim ben.
- +1 yıl
Çıkıyo işte böyle dengesizler
- +1 yıl
Of ya..
- +1 yıl
Ver yolu düzelir
- +1 yıl
Çok gururlu inat yapar. O da bende ayrılık lafını ağıza almamaya yeminliyiz. Yaparsam en suçlu ben olurum insn bana
- +1 yıl
İşte kölelik bu
- +1 yıl
Bilmiyorum
Erkekler çok şikayetçi kadınları sevmezler çok mız mızlık yapma suyuna git biraz yinede olmazsa seni gözden çıkarmıştır
127 Yorumla- +1 yıl
Ya ben çok alttan almaya çalışıyorum. Ama sanki hep bana laf sokuyor.. ben fazla umursuyorum galiba. Umursamaz olaydım bir .
- +1 yıl
Bencede. Biraz ben onun gibi davranayım bakalım... anlasın yorulduğumu.
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çok iyisin. :) çok çabaladım o inkar etsede, bişeye benzemedi benzeyeceği de yok. Umursamamam lazım. İnat edip dahada karşılık olaun diye daha umursamaz olur kesin
- +1 yıl
Bilmediğim çok şey beceremediğim acemi olduğum çok şey var. Umursamaz olmayı nasıl başarıcam bilmiyorum... kendşme nasıl bağlıcam :(
- +1 yıl
Gelirmi ya:( yanş kıskanmıyım neden geç yazıyorsun vs hiç bişey demeyim
- +1 yıl
Nasıl?
- +1 yıl
Ben çok ilgili bir insanım. Çok üstüne düşüyprdum tabiki. Ama galiba bişeye yaramamış. Umursamaz da olurum ama nasıl?
- +1 yıl
Çok güzel anlattın ya. Umarım beceririm çokk istiyorum. Ama bu kadar yapabilmek için gerçekten umrumda olmaması lazım. ben hep beni bırakıcak diye çok korkuyordum bu korkuyu yenmem lazım. bir yensem yapıcam... sadece korkuyorum hani ben böyle oldukca gurur yapar o bana karşı daha umursamaz olursa.
- +1 yıl
Gitmeye niyeti varsa zaten gider. O da beni başkalarına kaptırmak istemezse gözünü açar.
- +1 yıl
Benim mi peşimden koşanlardan kastın? Ya benim iki günlük ilişkilere peşimden koşturmaya karnım tok. Olacaksa ebedi olsun. Bende bunun öyle olmasını istedim. Olur gt yapayım
- +1 yıl
Ama kaçmaktan kastın ne bilmiyorum ki nasıl yapıcam? İyi niyetimden kaybettim hep. Sevmediğim şeyler yaparsan soğurum derdi yapmamaya baktım. Dargınsam gönlümü aldığında iyi davrandım. Hep bal pekmez ettim kötü davranmaya kıyamadım...
- +1 yıl
Ne yapayım bunu başarmam lazım ama nasıl?
- +1 yıl
Aynı yaştayız 18. Galiba çok egoist o..
+1 yılYani ankadim. kadariyla sevgilininnkafasi karisik zirs baska bir kadin var bence bocaliyo
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇoktan vazgeçmiş senden kendine yazık etme bitir. Kendi mutluluğun en önemlisi o senin mutluluğunu düşünse böyle yapmaz
10 Yorumla
+1 yılÇocuk olduğun belli bırak bu işleri okula git ve dışarı çık sosyalleş
02 Yorumla- +1 yıl
18 yaşındayım. Çocukluğa bakmıyor..
- +1 yıl
Büyüyüp fikirlerin değişince ne demek istediğimi anlarsın
+1 yılsonrasında neler oldu aranızda? ben de çok sevdiğim kişi tarafından değersiz olduğumu hissettiğim için ayrıldım ve çok üzgünüm onunla beraberken de üzgündüm zaten. seninle hikayelerimiz çok benziyor lütfen bana fikir ver çıkmazdayım..
00 YorumlaKaçan kovalanır 2 -3 gün aramada bak neler oluyor. kopek gibi döner sana geri. ozur diler
020 Yorumla- +1 yıl
Ya ne güzel söyledin içim açıldı :) bilmiyorum çok umursamaz davrandığı için tedirginim... pek gururluyuzdur.
- +1 yıl
Haklısın ya çok güzel konuştun içim rahatladı vallahi sağol. Eskiden peşimden ayrılmazdı.. Bilmiyorum ben çok ağladım kötü olduğumu belli ettim belkide bu yüzden böyle oldu. Kendimi beğenmiş depilim ama gerçekten hem gğzel olduğumu söylerler hemde boyumun fiziğimin çok güzel olduğunu... çok bakımlıyım şükür. Sabah günaydın yazmadı muhtemelen öğlen eve gelince yazıcaktır sıkıcı sıkıcı konuşuruz... geçen kavgamızda ben görüldü attığım için 4 gğn yazmadı. Kovalamak yerinr vazgeçerse...
- +1 yıl
Burcum terazi.. gerçekten çok haklısın. Bırakmıcam diye yemin ederdi hep. Etrafımda çok kişi var haklısın eğer ayrılırsak ilerde belki çok pişman olucam ama şimdi düşürmek bitiriyor beni. Ya başkasıyla olurda beni unutursa falan düşünceside kötü... ben kırıldığım için soğuk davransam kendimi geri çeksem bile beni suçluyı trip yapıyosun diyo. Bu kaçan kovalanır işini nasıl yapıcam ya...
- +1 yıl
Burdayım burdayım. Fotoğrafımı atayım mı bir yerden? Görmüş olursun.
- +1 yıl
Yok maalesef ama burdan atılmazmı?
- +1 yıl
Olur tabiki. Line indireyim.
- +1 yıl
İndirdim, yazarmısın?
- +1 yıl
Yazdım.
+1 yılÇırılçıplak soy fantazi yapacağız de yatağa kelepçele ve sonra ağzını burnunu kırana kadar kırbaçla
00 Yorumlaiyide sen hala neden bu adam olmayan kişiye katlanıyorsun asıl soru bu
015 Yorumla- +1 yıl
Seviyorum çünkü 18 yaşındayım daha önce kimseyle çıkmadım bir şey yaşamadım doğrusunu bekledim doğrusunun o olduğuna inandım
- +1 yıl
Buyur
- +1 yıl
O düzelirse katlanırım düzelmezse maalesef
- +1 yıl
Doğru. Hayırlısı olsun
- +1 yıl
Öyle yaparım. Çok umutluydum başından beri Hep bir düzelecek diyordum. Kavga etmicez inanıyorum diyodum. O da kendini avutma gerçekleri gör diyodu. Gerçekleri görürüm artık.
- +1 yıl
Maalesef..
- +1 yıl
Çok teşekkürler. Allah herşeyi gönlüne göre versin seninde.
+1 yılKurandan peygamber efendiizden ornerler vererek iliskini duzeltebilirsin
01 Yorumla- +1 yıl
Sanmıyorum o bile işe yaramaz suçlar
+1 yılMerhaba ne oldu sonra benim de dururmum aynı merak ediyorum işe yaradımı
00 YorumlaBende aynisini yasiyorum... Ne yaptin sen.. simdi
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ayrılın uzak durun yaramaz o
00 Yorumla
+1 yılMaalesef yok, son kez konuş
00 Yorumla
+1 yılgerizekalılığın ilacı yok malesef
00 Yorumlabence kavga cıkar agzını burnunu kır
00 YorumlaUnut gitsin
10 YorumlaAyrıl
00 YorumlaAyrıl
00 Yorumla
+1 yılTek k ayrı l
00 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Sevgilim bana çok kötü davranıyor... Ne yapmalıyım? Düzeltmenin, pişman etmenin yolu yokmu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar