Sevgilim bana çok kötü davranıyor... Ne yapmalıyım? Düzeltmenin, pişman etmenin yolu yokmu?

Merhaba arkadaşlar, zahmet edip okuduğunuz için teşekkür ederim. 4 aylık uzak mesafe ilişkim var. Sevgilimle birbirimizi çok seviyoruz, en azından ben çok seviyorum. Başlarda sürekli beni kaybetmekten korktuğundan bahsederdi. Çok ilgiliydi aşırı, anlatsam anlatamam... tam her kızın hayalinde ki gibi. Artık çok kavga ediyoruz, dün gece de ettik. O uyudu ben ağlıyorum üzgün olduğum için uykuda tutmuyordu. Bana çok aşırı kaba ve kötü davranıyor... bir kere arkadaşlarımın sevgililerinen bahsettim nasıl davrandıklarını söyledim kavgamızda aylar önce, hala onu her fırsatta yüzüme vuruyor. Hiç bişey yapmadım diyor her seferinde, sen yaptın diyor. En basiti az dün gece ‘bu davranışlarınla bize zarar veriyorsun’ dedim, alkış emojileri koyarak ‘sen ilişkiyi ayakta tutuyosun zaten’ dedi. ‘Bi gün tamamen tükendiğimde anlayacaksın ama geç olacak’ dedim, ‘tehditkâr konuşma bana koymaz’ dedi ‘ben olsam da olmasam da sana koymaz’ dedim ‘amaan halen aynı benim adıma konuşmalar falan uyuyorum dedim daha fazla tartışmak istemiyorum hadi iyi geceler yarına ağır derslerim var’ deyip gitti. Neden böyle anlamıyorum ama dayanamıyorum artık. Kötü hissettiğimi söylediğimde için sızlamıyormu diye sorduğumda sızlayacak ne var diyor. Duygularımı hiç umursamıyor. Sanki eski o gitti yerine başkası geldi. Artık kendimi hiç iyi hissetmiyorum, derslerime de kendimi veremiyorum depresyondaymışım gibi hayattan bezmişim herkesten uzaklaşmış gibiyim. Ama ondan ayrılmak da istemiyorum... onu adam etmek isterdim. Lütfen yardım edin?
Sevgilim bana çok kötü davranıyor... Ne yapmalıyım? Düzeltmenin, pişman etmenin yolu yokmu?
Cevapla