Sevgilinizle sevişiyor musunuz? Tam bir cinsel birliktelik mi yoksa yüzeysel ya da öpüşüp koklaşmaktan ibaret mi?

2 sevgilim oldu ilkiyle öpüşmekten ileriye gitmedim. İkinciyle öpüşmedik bile sadece elele tutuştuk. İkisi de terketti. Sonra kısa süreli bir sevgilim oldu sadece onunla tam anlamıyla olmasa da biraz yakınlaştık o da terketti. Ciddi biri olsun hayatımda ve evlenmek istiyorum sadece 😢 Neden hep böyle oluyor?
Sevgilinizle sevişiyor musunuz? Tam bir cinsel birliktelik mi yoksa yüzeysel ya da öpüşüp koklaşmaktan ibaret mi?
Cevapla