İlk deneme için çok mu acemiydik?

Nişanlımla ilk cinsel deneyimimizi dün resmen "yaşamaya çalıştık" diyebilirim. Adam resmen gireceği yeri bulamadı, bulamadığı gibi de buldurduğumuz halde yine giremedi. Ve soruyor girdi mi diye. Ya sen anlamıyor musun? Şaka gibi bir deneyimdi benim için. Hafif bir tahriş oldu anladığım kadarıyla ama konuda muvaffak olamadık.
Sizce bir dahakine ne yapmalı?
İlk deneme için çok mu acemiydik?
Cevapla