hiç eşinizle gece uykudan kalkıp seviştiğiniz oldu mu ?
olduysa uyandıran taraf kim oldu?
olduysa uyandıran taraf kim oldu?
Eşim yok evli değilim ama önceki kız arkadaşlarımı gece uyurken vücudunu emerek ve ilişki esnasında uyandırdığım çok olmuştur ve hep bundan memnun kalırlar.
çok güzel oluyor genelde o uyandırmadan başlıyor sonra bende kendime gelince devam ediyoruz ama farklı bir duygu...
olmadı o ne öyle ya bey bey uyan sevişesim geldi :D
bi gün ya o seni uyandırırsa
uykudan uyandırlmayı sevmem heleki sabah okul varsa :p
okul ?
evet :?
öğretmen misin öğrenci mi
öğrenciim evli değilm
allah zihin açıklığı versin :D
saol :D
Cevap
2Cevap
genelde ben öpmeye başlıyorum o da devamını getiriyor. çok sık yapıyoruz hatta bunu :)
son zamanlarda iyice azıttık bizde gerçi şimdiye kadar uyandıran hep ben oldum
uyuyan insanı uyandırıp sevişmek güzel oluyor :))
o uyusun uyurken ben yaparım
oda başka bir zevktir belki daha denemedim
işin ortasında uyanırda kalk lan üstümden derse
Ikimizde yaptık :)))))
uykuluyken daha bir heyecanlı oluyor ya da bana mı öyle geliyor
Ben onu uyandirirken çok muziptim. Gülerek uyandi ve karşılık verdi çok hoşuma gitti
gerçi biz erkekler çoğu zaman uyurken ereksiyon oluyoruz bir nevi hazır sayılırız :D
beni uyurken uyandırsın cinayet sebebi
al işte bir tane daha benim biraderde aynı sabah uyandırırken bile adam sinir küpü olarak uyanıyor
eşim uykudan uyandı uyandırdı gerisi malum :)
aboooovvvvv :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar