Öpüşmek, sarılmak cinsellik belirtisi mi yoksa sevgi belirtisi mi?

Bir erkek biri kızı öpmüşse, o kıza sarılmışsa, o kızı göğsünde yatırmışsa seviyor mudur? Yoksa bunlar da anlık olarak yaşanabilir mi? Yaklaşık iki saat yalnız kaldık hepsini yaşadık, öptü, alnımı da öptü, sarıldık, göğsünde yattım, yüzünde her yeri öptüm; kıyafetin üzerinden de sürtündü. Bunu sevgisinden mi yaptı yoksa cinsel amaçlı mıydı?
Öpüşmek, sarılmak cinsellik belirtisi mi yoksa sevgi belirtisi mi?
Cevapla