Mastürbasyon yapan kızlar bana çok iğrenç geliyor?

Sizce kadının mast yapması normal mi? Bence sapıkça.
Güncellemeler
+1 yıl
Bakın bazı cahil ve yobazlar bana kendi lakaplarını takıyor. Ama ne yazık ki kendileri cahil ve yobazlar. Ben kimseye mast yapma veya kendini fazla kurcalama bozarsın demiyorum ya da kimsenin elini tutmuyorum ne halt yerseniz yiyin. Fakat bu bana göre İĞRENÇ bu fikri kimse değiştiremez benim için. Hadi iyi oynamalar. Bana anlayışla yaklaşan arkadaşlara teşekkür ederim bu arada.
Güncellemeler
+1 yıl
Sanki önceden dedelerimiz nenelerimiz önceden mast yapardı. Mastta yeni moda olmuş neyse İyi geceler...
Güncellemeler
+1 yıl
Mastın zararlarını araştırın hem kadına hemde erkeğe bit çok zararı vardır. İyi akşamlar.
Mastürbasyon yapan kızlar bana çok iğrenç geliyor?
Cevapla