sonu açık ve net. ben yapıyom ama keşke yapmasam diyorum başlayınca bağımlılık yapıyo.
mast yapan kızlar mı daha iyi geliyor size yoksa yapmayanlar mı neden
mast yapan kızlar mı daha iyi geliyor size yoksa yapmayanlar mı neden
Burdaki abazaları anladık her soruda varlarda brde özelden yazan kızlar var bana birisi daha 2 saat önce yazdı tersledm sesi kesti.. :) bşkasına oluyormu blmyrmda reddediyorum fena bozuluyorlar.. seviye yerlerde :)
Ben de aynısını yaptığım için karşı tarafın yapması itici gelmez. Sonuçta insanız hormonlarımız var vs. Kısacası itici gelmiyor çekici de gelmiyor. İhtiyaç gibi geliyor bana :)
itici bulan erkekler 3 1'i bıraksın. Aksi taktirde bakış açısını değiştirsin onların ki nasıl istiyaçsa kadınlarınki de ihtiyaç. Keşke yapmasam diye düşünme yap.
bencede. teşekkür destek için
Cevap
18Cevap
https://i.hizliresim.com/q9aQWd.jpg boşver gel oynayak
Normal bir şey. "Su içen kızlar itici mi yoksa çekici mi?" demek gibi bir şey bu.
Hiçbir kız mastır yaptığını söylemezki resmen ben seni istiyorum benimle yat gibi algılar karşı cinsi
ben söylüyorum hep biraz soğuk yaklaşıyolar dedim heralde itici oluyo filan. öyle mi algılıyosunuz çok şaşırdım
Normal karşılıyorum, ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Sonuçta bunu ben de yapıyorum neden itici olsun ki?
neden itici bulcaz ki aksine çekici buluozda kim dedi san bunu pşeki
bu bir ihtiyaç ama yeme içme gibi neden itici gelsin
Mast yapan kız mı olur çok itici..
sen yapmıyomusun sanki evet yapan var
cinselliğin narinliğimi olur cahil caihl konuşma
Bana yapmayanlar itici geliyor :D
neden
yapmayanlar da nasıl anlıycam ben senin yapt. ?
yapıyorum söylüyom işte
yapma?
neden
Yapan tabikide daha cekici :-)
gerçektenmi neden ben itici buluyosunuz die düşünüyordum
Yok ya ne iticisi daha aksine daha cekici :-) ne biliyim daha istekli daha aktif oluyolar :-)
Benden hak olarak eksiği ne? Normal...
sen yapan erkekler hakkında ne düşünüyorsun?
kadınlar çiçekler ya bu sebepten itici geliyor.
Itici gelmez dha atesli olur :)
ne iticisi ya
Dogal birssy bu ki
Yapmasanız daha iyi
neden
O vajinanın kendıne has bir yapısı var o pofudukluk kayboluyor şişkinlik yani oyle bılıyorum o yuzden boyle dedım
gerçektendemi? mast yaptıkça kötüleşiyomu
Ben öyle biliyorum o şişkinlik gidiyor orası eskiyor filan görünüşü etkileniyor
onlar candır can
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar