Yüzünü öpmeye kıyamacağın yakışıklılar neden Gay ya :'(?
kimden bahsettiğimi anlamanız iiçin örnek :)
kimden bahsettiğimi anlamanız iiçin örnek :)
Kendi tercihleri sonuçta ne diyelim.
Ama bunun yakışıklılıkla ilgili olduğunu sanmıyorum. Çirkini yok mudur yani hiç. :D bence vardır ^^
çoğu öyle be yıldırım :(
Ne yapacaksın yakışıklıyı ^^ herkes bakar, yürür :D
Çirkin daha iyidir pek bakanı olmaz o yüzden istemese de sadık kalır :D :D :D
hahah olayı kopartmışsın sen haklısın diycem ama bir görr çirkinlerdede gereksiz özgüven var artık :D
Ee fena mı işte öz güveni yerinde olsun :D
Hahaha o zman tek bir kıza bakmaz ışte hepsini tavlayacagini düşünür :) bize yakışıklı ama bunun farkında olmayan biri lazım :))
Bu iş aptal sarışına kadar gider :D :D :D
Gider yıldırım aptal bir sarışın bulsam daha ne isterim 😄
Hayırlısı olsun bakalım. :D
Benim kriterler kişilik karakter üstüne hep :D
Güzel olmasına göre yok ^^
gerek yok :(
Hadi yaa az güzel olsn be yıldırım baktıkça bakasin gelsin :)
Güzele bakmak sevaptır sözüne inanmıyorsun umarım. :D
Güzel bakmak o laf ya :))
Hıh iyi bari :D
Çünkü iki cinsel organı karşılaştırınca hangisinin güzel olduğu ortada :D
Nasıl yani 😶
Ricky Martin'i ben de çok seviyorum seni anlıyorum o yüzden ben de üzülüyorum açıkçası ://
Ya onlar tercihini yapmış sende bak kendi yoluna bacım
Cevap
20Cevap
Eeee ego böyledir
Fazlası
adamı totoş
Kadını folloş eder
bu totoşta kabulum
Yüklen bağa yüklen 😑
kahır çekeceksem çektiğime değsin demi ;)
Kahra değsin
Bana niye değiyor
Ben kahır mıyım
Sana niye degsin sen niye üzerine alındın 😄😄
Laf soktun bağa soktun
Benim senle ne işim olur tecrübelerime dayanarak konuştum 😇😄
Hıh heh
Asıl senle benim olmaz esmer tenin olmasa yardım da etmezdim
Kara çiyan seni
Yardım yardım diyerek hayatımı kararttin sarışın yelloz 💩😄
Ben doğruları anlattım hayat ağır geldiyse neydem hatun
Gözlerin açıldı yat kalk dua et
Eee acılarda her Sefa'nın cafasıdır ben 15 yıl çektim de öğrendim
Sen bir yıl çekip öğrendin kolay olsaydı zaten tüm insanlar bilir ve güzel bir toplum da yetişmiş olurdun
Aynı insan degilim evet içime kasvet çöktü
E şu an bende onunla mücadele ediyorum
Olgunluk budur
Toz pembe olmadığını bildiğimiz galde güzelleştirmeye çalışmak
Ve kendimizde öyle kalmak
Sen tam bir ucubesin
https://www.instagram.com/p/BQJFwmkAIYE/
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 bunu saklıcam
İyi de uydurmuşsun heeee 😂😂😂
Ordaki papağan benim sende carlsin 😄
Yahu taam
Bütün elektronik cihazlara kısa zamanda çok fazla yükleme yaparsan devreler yanabiliyor
E insanın çalışma prensini de elahtrik olduğu içun
Hafif bronzluk sana yakıştı bence 👌
Ben zaten bronzdum zinci oldum zinci
Buda güzel bak 😄
https://www.instagram.com/p/BQ_H-F9A7lj/
Ya gerçekten çok komik ya da bu gün gülmeye yer arıyorum 😂😂😂😂
Bu son daha fazla izliyceksen adamı takip et çok komik 😄😄
https://www.instagram.com/p/BRlW77fAipw/
Nan ahahahah😂😂😂😂😂 süper yapmışlar
İns yokki benim 😢
Youtube a yaz veysel zaloglu dublaj diye çıkar :)
https://www.instagram.com/p/BRRIPBRg-zC/
bende artı 18 videolarda ki bazı kızlar için buna bunu nasıl yapıyorlar diyordum : D yazık oluyor
Sen niye hep gay seviyorsun ki o kadar erkek içinde 😂👍
adamlar bebek gibi binlerce kadını ske ske kadınlardan bıkıp farklı fantazilere yöneliyorlar.
Maluma gay mı? Haha :D yazık etmiş kendine...
Ricky gay :)
Onu biliyoruz maluma değilse sorun yok :)
Ben gey degilim yalan söylemw
Yakışıklı olduğunu kim söyledi 😄
Aynalar :))
Allah biyerden veriyo bir yerden aliyo
ordan almasın ya :D
Almasa sanki sana mi kapacak canim
Demi lan kertenkele
Hakliyim fare.
Herkesin kendi tercihi
genelde boyle oluyo ha :D
sen onlara aşık olursun
olurum ya :(
Erkek adamın erkek sevgilisi olur :))
Insanin her istedigi olmuyor :)
cirkinim Allahtan
:D :D Allah korumuş seni :)
Sanırım isin ilginc tarafi sevgilim de hic olmadi 😂😂
gay oldukları için gay
Çok şükür ki çirkinim
gay değilim
yüzünü görmeden bişey diyemem
Gayler bacımdır
😏ne zevksizsiniz bee
Doğa kanunu bu 🌺
Bnane onlardan😒
bir tükenmediler
Mağlesef şkfövşdçn
dsds :D komık
çünki bakımlıyız
sana da yazık beğğ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar