Femdom, yani kadın dominasyonuna dayalı ilişkiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
İlla çok uç noktalardaki türlerine göre yorum yapmanız gerekmiyor.
İlla çok uç noktalardaki türlerine göre yorum yapmanız gerekmiyor.
Sadece cinsellikte olmasına karşıyım bir köle olarak. Femdom bir yaşam biçimidir ve ben bir köle isem, gerçekten köle olalıyım. Ev işlerini yapmalı, saygıda kusur etmemeli, efendimin emirlerine göre yaşayıp 7/24 hizmet için yaşamalıyım. Fakat bu şekilde ciddi bir ilişki ya da evlilik pek mümkün değil gibi.
Insanlar mutluysa gerisi boş.
Fena da degil hani 😄
Olmalı arada
Ölü gibi sırtüstü yatıp beklemekten iyi
Cevap
15Cevap
ilişkide zevk varsa ve bundan keyif alınıyorsa herşey yapılabilir
Bilmem tecrübe edilebilir buluyorum ama bir kadının bir erkeğin yaratılış nedeninin üstüne çıkıp dom olarak ona lezzet verip yaşanabilir hale getirip Tutku denizinde boğması zor görünüyor sanırım
Benim hoşuma gidiyor teslim olmak ne bilim sınırı yok zaten. Bunun sınırı karşılıklı olarak çizilir
bazen hoşuma gidiyor sende hoşlanıyosan bir fantezimi paylaşmak isterim özelden
Ben karşı değilim o benim cinsel isteklerime hayır demiyorsa denerim belki de severim
Senin isteklerine örnek verebilir misin?
O mutfakta yemek yaparken usulca arkasından boynuna yapiscam.
AVM soyunma kabininde oral
Ben araba sürerken oral yapicak
Sinemada ben ona mastürbasyon yapicam
Şehirlerarası otobüste geceleyin onun göğsünü emicem biraz uzun oldu
Kadın üzerinde üstünlük kurulan şeyler değil, güzel.
Ben zaten üstünlük kurmak istemek çabasını anlamıyorum. O an sert yapmak istersin nefesini kesersin hukmedersin başka bir an o senin üstüne çıkar istediği gibi at koşturur. O an neyi istiyorsak onu yasariz
Bana göre olması gereken kadın dominasyonudur zaten.
Ben isterdim femdom'a ilgiliyim.
Ben ilişkiye bakarım
Gerisi no problem
Oww cok sey biliyormussun yab bare ne bekliyorsun
Bana göre değil
Erkek dominasyonu mu sana göre peki? Yoksa eşitlik mi?
olmazsa olmazımdır
Olumsuz
Neden?
Sevmem
Neden?
İlgim yok
sevmem
Hoş değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?