1 ay sonra eşimle ilk kez ilişkiye girdik ama canım çok acıdı sizce neden?

1 aydır şehir dışındaydım dün akşam geldim eşim çok özlemişti bende tabii ama çok sert davranmamasına rağmen canım çok acıdı. Çok zor girdi yani. İlk ilişkide bile bu kadar acımamıştı neden anlamadım.
Bir sorun mu var?
Hiç böyle bir şeyle karşılaştınız mı?
Tahmininiz nedir neden canım acıdı?
1 ay sonra eşimle ilk kez ilişkiye girdik ama canım çok acıdı sizce neden?
Cevapla