'Vermeyen kız yoktur, almasını bilmeyen erkek vardır' sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?

bu laftan dolayı korkmaya başladım erkek milletinden malum ne çıkacağı belli olmaz. sevgili istiyorum ama çok korkuyorum ya amacı farklıysa? ya onu önceden tahmin edemezsem? bildiğim kadarıyla erkeklerin amacı oysa asla belli etmezler seviyor numarası yaparlar falan. ayrıca bir erkek yatağa atmak istediği kızı yatağa atamayınca kaç ay sonra pes eder?
Güncellemeler
+1 yıl
Mesela ben araştırma yaptım yatmak isteyen adam der ki cinsellik benim için son planda falan güzel sözcükler falan derler öyle sırılsıklam aşık numarası yaparlar falailan kisacası asıl amaclarını salllarlar
'Vermeyen kız yoktur, almasını bilmeyen erkek vardır' sözü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla