Spora gidicem tayt veya eşofman giyicem ama her şekilde belli oluyor salvarla mi gideyim ya ne yapmam lazım öneri var mı?

Resimlerdeki gibi duruyor 😔😔


Ne giymem laizm ya of 😔😔

Resimlerdeki gibi duruyor 😔😔


Ne giymem laizm ya of 😔😔



Güzelim sadece bayanlarin girdiği salonlar var. Herkes bayan disardan kimse iceri giremiyor gayette guzel ve eglenceli oluyor benim kiz arkadaşım gitmisti. Belli olma konusundada kalin taytlar var onlari dene vajinanin kabarıkligi belli olmaz pek bide dudaklari zaten belli olmuyor ama ped koyarsan gene belli olur
Abazalar çok spor salonunda 😂 abaza team coming
O yüzden ekstra dikat etmem lazım malesef
çok seksi bence başarılı 😁 şalvar giy madem veya basketbolcu sortları
Bende bu yüzden pek giymiyorum ya kendimi rahatsız hissediyorum
Cevap
36Cevap
1- içine iç çamaşırı giyeceksin :)
2- hala belli oluyorsa tayt değil normal eşofman altı giyeceksin.
İç çamaşırı giyiyoruz heralde
bunlara rağmen belli oluyorsa ya maşallahı var seninkinin, ya da psikolojik olarak çok fazla dikkat ediyorsun sana öyle geliyor.
Eşofman da çok belli olmuyor ya dediğin gibi ben takıyorum 😔 resimdekiler gibi iste..
resimdekilerde "bence" senin abarttığın kadar bir belirginlik yok gibi zaten. külot giymeyince asıl sorun meydana çıkıyor. bu resimdekiler daha masum. çok dikkat etme, normal sıkmayan bir eşofman giy rahat et.
İğrenç durmuyor. Sadece gözleri üstüne çekersin. Aşırı dikkat çeker. Düzgün bir eşofman giyersen belli olmaz hiç bir şekilde.
İlla tayt giyeceksen birşey bağla beline basit, hafif.
Camel toe vakası. Genital bölgeyi ped, pamuk gibi maddelerle kapatırsan böyle bir durum olmaz.
üstüne uzun tişört giyebilirsin ben öyle yapıyorum hiçde görünmüyor
Haklisin o konuda abaza bir ulkede oyle olmasi bayanlari utandiriyor hasta oldugunda koydugun seyi koysan gizler sanirim
Giyy bunu ustune uzun T-shirt giyebilirsin rahatsız oluyorsaan
Daha kalın kıyafetler giy. Kot pantolon mesela. Bol kıyafetler.
O zaman giymemelisin :) veya belki de bunun üzerine şort giyebilirsin
sporda tayt giyme ne zaman alışkanlık oldu ya.. millet eşofmanla spor yapmayı salakça görmeye başladı.. ananızın karnından taytla mı çıkıyorsunuz..
giy eşofmanını yap sporunu... neden ters geliyor sana
Ters geldiğini kim söyledi? Spor taytlarindan bahsediyorum daha rahat oluyor. Zaten yukarda eşofman dan da bahsettim.
bence tayt giyme normal eşofman giy bol olanından dar giyince her türlü belli olur
yapacak bişey yok varsa görünecek ya da giymiyceksin öyle şeyler
Bence spor kıyafeti giy şalvar nedir ya 😀
Ben de dalga geçmek için yazdım onu giyme bunu giyme sporda ne giycem 😀
Ne yaparsan yap kız gibi yap 😀😀
okadar dar giyersen görünur tabi..
Doğru diyorsun da spora gidiyorum sonuçta
Sokakta giymem zaten
of iyi duruyor bence. iç gıcıklayıcı. ben seviyorum bide basenliyse off yemede yanında yat misali
Bayan boxer ının içine düşük bel slip giyinin
Üstüne uzun bisey giy
Ne güzel işte olsun o belli olan şeyler ne emilir var ya
çok yukarı çekme
biraz tombiş sanırım seninkisi :)
taytın üzerine şort giy
Çok sıkı şeyler giyme
oww kukular meydandaaa
Akıyo bu akşamm maşallahhh 😄😄👅
birileri yalanmaya başlamış bile 😈😈
Hahaha peki sen yalatmaya var mısın 😈😈
ve teklif geliyoooorr
😂😂😂
Ve cevap bekleniyorr 😄😄
yokum diyoooor
Aaaaaaa 😄😄😄😄 kutudan 500 milyar çıkmış gibi üzüldüm 😭😭😭
agkcklxu
ahaha bu iyiydi
Başka kutu mu seçmeliyim ki 😄😄
BN kucuk hissediyorum 😜
Hahaha açmadan bilemezsin 😜😜 bence büyük 🙊
kutu kutu pense elmamı yerse 🙊🙉🙈
Arkadaşım gizli arkasını dönse 😈😈👅
II güldüm ha gece gece
Azcıkta benimki gülse keşke 😜😜 arkanı döndün mü? Elmanı yiyecektim 🙈🙈
cok komik bir çocuksun sen
yas kac
Yaaa öyle mi dersinnn 😊😊
22 ☺️ senin?
23 BN de
En sevdiğim 😈😈 özelden mesajınız bekleniyor hanımefendi 😘
bu gece olmaz basım ağrıyor
Hahaha ☺️ baş ağrıtacak bişey yapmıcaz ki ama 😊
cidden düşündüğün gibi biri deilim ve düşündüğün şeyi yapamam
Sohbet edicez 😊 bişey yaparsam engellersin 😊
attm istek
Ya arkadaşlar kaç bildirim olmuş ya yapmayın pls
dikkat cekersin iste guzelin mali meydanda
iğrenç durmuyor.. şevk duyduruyor.. :) rahat ol...
Konu ne anlamadım
Ha açıklamayı okumamışım eşofman giy çok dert ediyosan sende
Normal bir durum. Sorun yapma.
Bukadar kabarık mı duruyor kız 😊😋😋🙊
senin bile gözün orda demiiiiiii
Ne alakası var ya her şey ortada görünüyor işte iğrenç
Ne görünüyor anlamadin
Camel toe var sende biraz bol giyin
bence harika hiç boxma
Gıymıcen o Zaman
Gitmiycen demekle olmuyor spora gidicem ne giyeyim o zaman öneri de vereceksin giymemem gerektiğinin ben de farkındayım zaten.
Dışarda giymem sporda giyicem ama rahatsız edici gorunuyor diye giyemiyorum
Daha önce gittim ara verdim devam edicem ama ne giysem bilemedim her şekilde belli oluyor rahatsiz edici bir de salonda çeşit çeşit hareketler yapıyorsun o da ayrı sıkıntı
Bir şey belli olmuyor
Ney belli oluyor anlamdim
Siyah tayt giy belli olmaz
dar giyme bol giy
Bol giy
aaa çok seksi ya
Bırak belli olsun
Oldu
Ne güzel işte ohh 😂
Ne güzel mi kusucam her gün küfrediyorum hiçbir şey giyemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar