Geçmişi kirli bir erkek temiz bir kızla yapabilir mi ya da yapmalı mi?

üniversite son sinifta bir öğrenciyim üniversite ortamı malumunuz az çok tahmin edersiniz ki kirli bir ortam hele arkadaş çevreniz de bozuksa; önünü alamıyorsunuz. ilk başta her erkeğin hoşuna gittiği gibi benim de giditti. Ta ki bu zamana kadar bir erkek arkadaş edindim yani bizim eve taşındı kalacak yeri yoktu neyse çok efendi biri ve sevgilisi ile arası çok güzel kız geliyor yemek yapıyor bize bulasiklari yıkıyor gidiyor aralarında çok samimi sıcak bir ilişki var. kız çocuğa çocukta kıza değer veriyor. ilk başta garipsedim, sonra onları gördükçe yersiz sinirlendiğimi farkettim bu aralar da kıskandığımi itiraf ediyorum :D sanırım ben de böyle bir şey istiyorum arada sevgi olan cinselliğin ikinci üçüncü artık kaçıncı planda olması gerekiyorsa o planda olduğu bir ilişki. ama geçmişim çok kötü ben de böyle bir ilişki yaşayabilir miyim bir kız ile konuşuyordum bizim arkadaşa özenip bizim arkadaşın sevgilisinin çevresinden bir kız gözüme çarptı yani yengemin kankalari benimdir hesabi :D neyse işin şakası ni geçersek bir kaç kere bulustuk kız çok efendi temiz güler yüzlü güzelliği abartı olmasa da kültür zeka ve zerafeti ile en güzel kızlara taş çıkartıyordu bir kaç kere bize geldi yemek yaptık beraber falan bir etkilenme oldu sonra bir kaç kere görüştük bu sefer oğlum ali b*k etme efendi gibi yaşa diyordum kendime amacım da oydu herhangi kötü bir niyetim olmadı bu kızımız haliyle beni biraz araştırmış buldukları haliyle hoşuna gitmedi beni aradı sen bunları bunları bunları yapmışsın ali dedi ben de evet dedim böyle biriyle devam edemem kusura bakma dedi kapattı ne diycemi bilemedim kız haklı bunları benim anlatmam lazımdı ama 2 3 kere görüşme şansımiz oldu her şeyin zamanı var bunları söyleseydim yanlış anlayabilirdi ego yapıyorsun diyeblirdi vesaire. sonuc olarak ben Baya üzüldüm değer vermiştim zaten temiz kızlara karşı bir cekimserligim, temiz derken kasıt bakirelik mevzusu değil kalbi güzel olsun yeterli. keşke bana kendimi ifade etme şansı sunsaydi
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes mesaj at falan diyor öncelikle zaman ayırdığınız için teşekkürler kızın dedikleri doğru fazlası var eksiği yok ben mesaj atsam tekrar baslasak e çok kıskanç bir yapısı var zaten sevgili olaylarına sıcak bakmıyordu sende iyice tuz biber oldun diyor ben hazmedemem diyor ben de biraz bu yüzden geri bastım
Güncellemeler
+1 yıl
Sonucu merak eden arkadaşlar kız açık kapı bırakmadı ben de rahatsızlık vermeyi hiç sevmeyen tiplerdenim gönlüne göre olsun her şey yak bir sigara :D
Geçmişi kirli bir erkek temiz bir kızla yapabilir mi ya da yapmalı mi?
Cevapla