Gizli Üye(30-35)+1 yılnamus bekcisi ks erkeklerini yoruma bekliyorum umarım konuyu yumusatmadan yorum yaparlar. çünkü bu konuda kadınlara çok yukleniliyor
senin durumuna gelince herkes birgün doğru yolu bulur. sen gecici şeyler yerine kalıcı bir hayatı istemissin belliki. ama emin ol geçmişteki durumlar daima karşına çıkacaktır ve çoğu kız buna takılıp kalacaktır. kim bilir belki senin gibi yeni sayfa açmak isteyen biriyle beraber olursun31 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılya sacmalamaa Şu an cok uzuldum ben. bir aciklama yapmayi dene. belliki oda seni benimsemis. inan empati yaptim o kiz gibi bende tepki verirdim benide kullanicaksin sanirdim ama sen sabirli ol hayir dersede nazikce lutfen dinle birkez dinle oyle karar ver gibi sıkmadan ona zaman taniyarak biraz dusunmeni istiyorum sana deger veriyorum diyerek dusuncelerini anlatmani tavsiye ederim sayet ben olsam sana geri donerdim
131 Yorumla- +1 yıl
Sizi temin ederim çok masumane yaklasmistim hatta yolda yürürken omzu omzuma çarpmıştı yanlış anlamasin diye biraz mesafe koymuştum okuduğu kitap kış gezegeni onu almıştım okuyorum şu anda maksat konuşacak konumuz olsun diye evim var tek ama hiç cagirmadim yanlış anlaşılmasın diye arkadaşıyla yani yengeyle gelirse geliyordu
- +1 yıl
bunlari bana anlattigin gibi onada anlat. umarim bende senin gibi dusunen birini bulabilirim 🙌
- +1 yıl
birde senin gecmisinin kirli olmasi neden bu kadar çok muhim? uzgunum ama hepimiz gencken hatalar yapiyoruz. kendi sahsima konusmuyorum ama hemcinslerimde tertemiz degil. hickimse kusura bakmasin. belliki biraz capkin ve uslu olmadigin donemler cokmus ama sen simdi aska gelmissin. eger seni anlamaz ve bir sans vermezse sakin uzulme
- +1 yıl
sen aşka gelmissin Ali 😄😄😄
- +1 yıl
hoslantidan daha fazlasi bence 😄
- +1 yıl
tamam sjsjsjsjsj 😄😄
- +1 yıl
rica ederim 😄
- +1 yıl
uzat bir dal sjajaj benimsin hahaha 😄😄
- +1 yıl
hahaha yapmam oyle sey ne iciyosun sen 😂😂
- +1 yıl
yok be ama ben marlboro iciyorum bide chester camel hafif basimi donduruyor xjsjjs 😄
- +1 yıl
ben seninle camel bile icerim be...
- +1 yıl
hahahah istiyim bende zenginlikte var az bucuk aliyim seni 😄😄
- +1 yıl
tek sartim bebek istiyorum 😂😂😂
- +1 yıl
hahahahah 😂😂😂
- +1 yıl
djsjsjsj evdeki internetin gecmisinden bulur senin kafani ezerim sbsjjsjs
- +1 yıl
yaaa ben poncigime nasil kiyariiiiim nasiiilll 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
- +1 yıl
o kadarda degil vjjjchxcj simdi bisey derdimde profil acik yorum acik cirilciplak hissediyorum 😂😂😂
Hayır
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılVay be boyle seyleei erkekler de yasiyor muymus. Şu an sok icindeyim. Ayni seyi ben yasadim arkadasim. Kiz olarak tabi daha kotu duruyor. Hizli bir gecmisim oldu. Sonra geldim zink diye birine asik oldum. 3 senedir kopek oldum pesinden gurur onur hic bisey kalmadi yalvardim benimle olsun diye. Bende son sinifim malum okul bitecek artik. Halaa onu bekliyorum bana bir sans verir diye. Benden etkileniyor hatta seviyor bile diyebilirim ama iste gecmisimden dolayi istemiyor beni. Tam evlenilecek kizsin esini cok mutlu edersin cok guzelsin soylesin boylesin diyo yani her anlamda aradigi gbi bir insanim ama sirf gecmisim yuzunden beni istemiyor. Ama sanki bu aralar okul bitecek bitince olabilir aramizda belki biseyler gibi bir imaj ciziyo bana ne yapmaya calistigjni anlamadim. Senjnki de tuhafmis erkegin bunu yasicagini dusunmezdim
25 Yorumla- +1 yıl
Açıkçası bende düşünmezdim cinsellik yeter sanıyordum kızların gözdesi olunca insanın götü kalkiyor taki gerçekler kapini calana kadar :D ama her ne olursan ol sevdiğin için egil bukul ama kırılma derim ben. Şimdi ben de ugrasicam biraz ama kendime bir saygım var hatalarım olabilir elbet ama olsun kimse bulunmaz hint kumaşı değil erkekleri bilirsin zaten anlatmama gerek yok adam sa adamlar abi totolarini kaldırmaya gerek yok :D ben efendiligimi yaptım ona okuduğu kitabı aldım ortak muhabbet dönsün diye onun sevdiği walking dead dizisini bitirdim sevdiği yemeği yapmaya çalışırken elimi kestim karşılığında hiç bir şey beklemedim dokunmadim bile yolda yürürken omzum carpmasin diye araya mesafe bile koydum buna rağmen bana tek bir söz hakkı vermeden şimdi sildi beni
Cevap sahibi+1 yılVallahi iyi hoş söylüyorsun güzel şeyler ben onun için neler yaptım üç senedir inanamazsın tamam bunların karşılığı bana inanılmaz güveniyor değer veriyor üzülmeni istemiyor Ama hepsi bununla kalıyor üç senedir neler çekiyorum hala her gece ağlıyorum yaptığım hatalar tabii ki benim kötü de olsa tecrübelerim ancak acilse Ben de çok kötü çıktı umarım senin için böyle sonuçlar oluşmaz
Cevap sahibi+1 yıl*acısı
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeçmişi kabarıksa ki arkadaş ortamında duyuluyorsa baya sicilin kabarık bende istemem, yediremem. Hani köşesinde ömür boyu beni beklesin demiyorum ama uçana kaçana da dadanmış olmasın en azından. Ayrıca bari başından anlatsaydın direkt şüpheli bir durum yaratmışsın. Muhtemelen niyetinin yanlış olduğu düşüncesine de kapılmıştır
119 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO biraz kıza bağlı nasıl bir insan olduğunu bizden iyi bilirsin. Belki anlatsan dahi hoş karşılamayacaktı veya güvenmeyecekti. Eğer beni yanlış algıladı diye düşünüyorsan tekrar konuş ama beni anlamasına rağmen gitti diyorsan yapabileceğin bir şey yok
- +1 yıl
Açıklama fırsatı sunmadi şahsen nasıl anladı bilmiyorum çok kötüydü telefonda sesi sanırım bir daha görüşmeye de yüzüm yok belki kendisi gibi temiz efendi bir erkekle daha mutlu olur kıskanç bir yapısı var anladığım kadari ile hazmedebilir mi edemez mi milyon tane soru var kafamda
Cevap sahibi+1 yılKonuşmakla bir şey kaybeder misin? Bir şeyler hissediyorsan konuş. Ama sadece sana farklı geldiği için de bu kadar takıntı haline getirmiş olabilirsin. Onun ayrımını iyi yap
Cevap sahibi+1 yılSevgi açlığı falandır belki bilemem o kadarını :D
Cevap sahibi+1 yılDediğim gibi ilk kez sevgi dolu bir eylem gerçekleştiriyor olmanın gazına da gelmiş olabilirsin aşık da olmuş olabilirsin senin anlaman lazım hangisi olduğunu :)
Cevap sahibi+1 yılNormalde de atom parçalamıyodum sorun yok :D Rica ederim
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir zorum da yok merak etme :D
Cevap sahibi+1 yılSana da :)
Cevap sahibi+1 yılÜzüldüm, bir . dahakine en başından söyle
Cevap sahibi+1 yılbir insana sevgi duymak şefkat göstermek aynı şekilde karşılık bulmak cinsellikten çok daha yüce bir şey , vazgecme derim
Cevap sahibi+1 yılHayırlısi ne diyeyim :)
+1 yılValla o şunla olmalı bu şunla olmalı diye analiz yapmicam tek cümle ile bakire istiyorsanız bakir kalın. Hayır sadece kadına değil erkeğe de haksızlık ediyorsunuz bakir erkeklerin hakkı yeniyor
13 Yorumla- +1 yıl
Benim de bakireden kastım zar parçası değil hem genel olarak hem duygusal olarak yani.
Ali oğlum gördün mü kız gitti. Aklını başına devşir.
11 Yorumla
+1 yılGit bu kızla bir konuş bu kızla olmazsa da bir dahaki sefere kendin bir an önce anlat
124 Yorumla- +1 yıl
Evet ben yaptım hepsini tam bir surtuktum ama pişmanım şimdi düzgün biri olsun beni toparlasin istiyorum tarzında bir şeyler de
- +1 yıl
Aynen hak etmişsin 😂😂 ama pes etme şansını dene umarım olur
- +1 yıl
Fnjfjf bilmiyorum çokta kaptırma kendini bir de o konuda uyarayim da
- +1 yıl
Djjdjd bekliyorum ama azcık mantıklı ol Allasen bu gidişle o dalga geçtiklerini 82929191 katı kaptirican kendini
- +1 yıl
Pis kopek oh olsun 😂
- +1 yıl
No kadın dayanışması kızı tanımasam da
- +1 yıl
Kızın numarasını versene 😂😂
- +1 yıl
Aranız düzelsin diye konusurdum ama kiskancmis ters teper
- +1 yıl
Kötü ya
- +1 yıl
Öyle olsun artık 😂 65 alsam profa gitcem asıl Prof önemli neden kasiym ki şimdi 😂
- +1 yıl
Yok
- +1 yıl
teşekkür sana da
İlk başta anlatmalı ve pişman olduğunu dile getirmeliydin...
13 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTemiz bir kız temiz bir erkek ister. Kızın gitmesi kötü olmuş ama hayırlısı böyleymiş. Umarım istediğin gibi birisi karşına çıkar
11 YorumlaDetaya hiç bakmadım başlığa Cevap veriyorum evet yapabilir
12 Yorumla
+1 yılGeçmişinde nasıl biri istediğini bilip ona göre yaşasaydın keşke kız haklı xamanı geri getiremezsin onuda geç o kız böyle olsaydı sen onu kabul eder miydin?
116 Yorumla- +1 yıl
Temiz oluncada bulunmuyo hatta daha zor bulunuyo galiba
- +1 yıl
temiz olmann faydasi yok zarar cok
- +1 yıl
birini bulamyosun yani cok onemli degil artk cok seyden vazgectmde seveblsek yeter mantik razi değil :)
- +1 yıl
Ben geçmişinde bilmem kaç kişiyide kabul ettim zamanında sonuç istemedi :)
- +1 yıl
Hahaha deme öyle :)
- +1 yıl
şu an cidden içim parçalandı
- +1 yıl
Vicdan yaptırdın merak etme iyi birini bulursun
- +1 yıl
Dediğim gibi güzellikti iyilikti başka şeydi bunlarlada olmuyo nasip :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen kızın temiz iyi kalpli ve düşündüğün gibi zeki olduğunu sanmıyorum. Seni ilk önce dinler ondan sonra kararını verirdi. Tabii senin yaptıkların ona ters olabilir. Ama o kadar vakit geçirip hiç dinlemeden bitiren birisine zeki demem.
11 YorumlaSen kimseyle olma bence canımcım
19 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence temiz bir kız öyle bir erkeği hak etmiyor.
33 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAllah herkese kendi gibi birini nasip etsin inşallah.
Neler yaptin ki bana anlatsana
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaptigin kotu seyler neler
11 Yorumla
+1 yılOlur ya sorun değil yeter ki kıza samimi ol
13 Yorumla- +1 yıl
Karşına başkaları da çıkacak yasin genc 😊
Hiç üşenmeden yazmış ya 😂😂
18 Yorumla
+1 yılefendi ol bencede
17 Yorumla- +1 yıl
Sende git geçmişi kötü olup efendi olamaya karar vermiş kız bul
- +1 yıl
pikaçu sevimlidir seçince gelir.
- +1 yıl
Ben pikaçu değilim sevimli olduğumuda düşünmüyorum:d seçincede gelmem birisinin pikaçu olup olmadığını anla sonra seçersin :d
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar