Güncellemeler
+1 yıl
Kadının biri ıssız bir adaya düşmüş hamile kalmış, neden? espiridir?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadının biri ıssız bir adaya düşmüş hamile kalmış, neden? espiridir? r
r
r
yalnızlık cooooook zoruna gitmiş hacıı anladı sen onu 😂😂😂😜😜😜
neyii?
Burdaki kizlar gibiyse herseyden hamile kalma tehlikesi var kanka
buda güzeldi kankaa burdakı kızalr derkenn?
heee aanadımm
Yalnızlık mı koymuş?
degil :)
Cevap
4Cevap
Yamyamlar mikmistir o kadını
Issız adam oradaymış hahah
ADAYA ÇAKMIŞ ÇÜNKÜ
Bilmiyorum
senın gıbı bı uzman nasıl bılemz ya
Yalnızlık koymuş 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar