İlk gece ve evliliğin ilk zamanları nasıl olmalıdır? Neler yapılmalıdır?

Bu sitede çok kişiyle konuştum. Farklı görüşleri olanlar var. 2 ye ayırıp iki tarafinda görüşlerini yazdim. Okuyup yorum yapmanızı istiyorum.

Ilk gece hakkinda gorusu olan bazı kişiler:
-Dantelli camasir ve gecelik yeterlidir.
-On sevisme olmali oral agir kaçar.
-Ilk gece cok ileri gidilmemeli. İki tarafta a. zdirilmamali. Sadece kizlik bozulur.
-Kızlık bozulur bozulmaz seks birakilmali. Tahrise sebep olabilir.
-Ilk gece sonrasi 3 gun seks yapilmamali. Vajinanin iyilesmesi beklenilmeli.

Ilk gece hakkinda gorusu olan diger kisiler:
-Jartiyer giyilmeli.
- Ön sevişme uzun tutulmalı. Oral yapılmali.
-Kızlık bozulunca sekse devam edilmeli ilk gece sonrasi her gun seks yapmada sakinca yoktur.

2 kesimin gorusleride farkli yonde siz ne dusunuyorsunuz? İlk gece neler yapilmali? Bence kızlık bozulur bozulmaz iliski sonlandirilmali. Jartiyer fazla kacar. Tanga yeterlidir. On sevisme uzun tutulmali. ve ilk gece sonrasi 3 gun iliskiye girilmemeli. Ve ilk zamanlar soft seks olmalı zamanla sert seks olmali.
Güncellemeler
+1 yıl
Evettt
Güncellemeler
+1 yıl
...
İlk gece ve evliliğin ilk zamanları nasıl olmalıdır? Neler yapılmalıdır?
Cevapla