Bazıları kıyamam ayakları yapıyor, bu yüzden merak ettim
Sevdiğim kızı düşünürüm
Başkasını düşünürüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Seçeneklerde "İkiside" diye bir seçenek olmadığı için seçim yapamadım.
Sevdiğin kişi de düşünülebilir başkası da, hatta hayalinde canlandırdığın bir karakter bile düşünebilirsin. "Kıyamam" falan diye de birşey yok, insanlar birbirleri ile aşk ile oynarken canları yanmaz ;)
arzulamak düşünmek ayrı şey ilişki yaşamak ayrı şey. evlenmeyi düşünse de insan nikaha kadar başa ne gelir bilinmez. hesapta olmayan bir engel çıksa kızın başı yanar. bu yüzden ilişki yaşamak istemez seven. ama mast yaparken insan sevdiğini arzulayabilir.
Bunun sevip sevmemekle bir alakası yok istek ve arzuya bağlı. Yani birisini çok seversin ama ten uyumu olarak onu hayal edemezsin, birisini sevmesende çok ister/arzularsın fark bu.
Cevap
32Cevap
başkasını düşünmek yerine sevdiğim kızı düşünmek daha güzel bence.
kıyamam derken? kıyılacak bir durum yok ortada , turşusunu mu kurucaz kızın? tabi ki sevişicez ameke
eğer onunla bu tip sohbetler ediyorsak düşünürüm. ama hiç etmemişsek düşünemem sanırım öyle
Osbire gerek yok uygulamalı yapmak varken kardeeeeş
insan sevdiğiyle ilgili cinsel arzu duymaz ki öyle şeyler düşünsün.
Niye? Gidip başkasına duyması mı normal olan?
tabiki insan sevdiğini öyle pis halleder düşünmez tertemiz masumca sever.
Başka birini düşünmesi daha kötü ama
olmaz sevdiğime yapğamam öyle bir şey onunla aramızdaki masumiyeti bozamam asıl inahet budur ona.
Ya bir git sllasen 😂
asıl sen defol git sapık kadın.
Kesinlikle düşünürüm tabi, onu düşünmeyecem de kimi düşüneceğim.
Sevdiğim dururken herhangi birini düşünmeyi aldatmak olarak görüyorum.
canım cunku tabı onu dusunecem kımı cabuk dukbıkırsm onu hayal edrım
Oy veren kızlar lez galiba 😂
Hahahahahahah harbiden ya 😂
ya da onlarda senin gibi meraklı içeriği merak etmişler 😀
düşünüyorum hatta aklimdan hic çıkmıyor
Sevdiğin kızı düşüneceğim tabi ki.
bir aşamadınız şu konuları :D
Düşünürüm tabi gidip kapıcıyı mı düşüneyim
baskasını dusunurum qweeqw
Kimi mesela?
Ben Dilberay'ı düşünüyorum
Bende mahmut tuncer'i halay çekerken
Bazen dışarda gördüğüm kızları da düşünürüm
niye düşünmiyimki canım o benim :)
Evet kesinlikle onu düşünürüm
Sevgilimden daha güzel bulduğumu
Düşünmem.
Niye?
Kimi düşünürsün
tabikide hatunumu düşürün ;)
asık oldugumzaman günlerce mast yapmamıstım
Kıyamam nedir ya iyi o zaman nasıl olacak o işler
başkasını düşünmesinden iyidir.
kesinlikleonu düşünürüm
İyici zıvanadan çıkmışsınız mk
Niye?
Özür dilerim bundan sonra sorarken sana danışırım mutlaka.
Sevgilim yok onu nasıl yapıcaz?
Düşünmem
Niye?
O gözle bakmam
evet.
tabiki a
Düşünürüm
annesini bile düşünürüm :D sen düşün artık :D
İğrençsin. Defol.
eyvallah bb :)
Dusunurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?