Of bu kızların '' Benimle yattı, bıraktı '' söylemleri saçma değil mi?

Yahu bir iliski yasamissiniz, cinsellik olmus, daha sonra ayrilmissiniz.
Hemen '' benimle yatti, birakip gitti '' diye sacmaliyorlar.
Ne yani sen onunla yatmis olmuyormusun? Zorla yaptiysa zaten bunun adi tecavuzdur. Altindan kalkamiyorsaniz yapmayin.
Ozgur kadin ayaklari yapiyorsunuz bide..
Sende ondan ayrilabilirdin. Sonucta butun iliskiler evlilige gidecek diye birsey yok.
Sinirlendimmmm :D
Güncellemeler
+1 yıl
...
Of bu kızların '' Benimle yattı, bıraktı '' söylemleri saçma değil mi?
Cevapla