



Tabi ki büyük ve dik göğüs. Fakat genelleme yapacak olursak bizler için yokluk, kıtlık zamanında hepsinin de gideri olabilir 😁😁 (ama ben yine de ufacık göğüslü kadına yaklaşmam)
O değilse ilk fotodaki bayan ufak göğüslü değil ki. GÖĞÜSSÜZ 😈😈
Seninkiler de ikinci fotodakiler gibiyse ne mutlu sana 😘😘
İkinci resimdekine iki tane vana bağla sabah susadıkça kana kana çiftlik sütü içersin.
Benim öyle bence görsel olarak hoş
Buyuk meme gorunce cocugunu emziren anneler geliyo aklima. O yuzden buyukler bence itici
Benim büyük valla görsel olarak hoş
Kisisel tercih benimde orta. Erkekler genelde buyuk seviyo zaten
sarkık olmasın, ikinci meme sarkıktı.
dik ve büyük olsun.
Sarkık gibi ana hoş su damlası şekli denir ona benimde öyle
2.bp.blogspot.com/.../göğüs%2Bbakımı.jpg
Böyle bir şey sanki. :D
Cevap
95Cevap
benim mememde büyük ama küçük olmasını isterdim hatta o kadar küçük olsunki sütyene gerek bile kalmasın isterdim :(
Büyük herzman iyidir sıcak tutar 😉
Küçük olsun rahat olsun neyse ikisinede cok şükür
Büyük. Alttaki resim kadar da olabilir, az küçüğü veya az daha büyüğü de olabilir. Üstteki olmasında. O ne öyle be! :D
Aynen ya tahta sunta 😂
Sütyen de takmak boşa gibi. Takılacak bir şey yok ki. Görüyorum sokakta, önü dümdüz benim benim. Bir çıkıntı yok. Eee, takmasa sanki ne görünecek? Boşa takıyorlar. :D
Aynen ya ben küçük olan arkadaşlarıma hiç takmayın rahat olun diyorum yinede takıyorlar
Bence kişinin kendisinden başka görmeyeni ve kapalı olanı...
Büyük ya da küçük ne fark eder. Evet kimisi büyük kimisi küçük sever ama bu işin büyüğü küçüğü olmaz. Asıl bu işin en önemli tarafı doğal olması yani silikonsuz olması
bayanlar ikiye ayrılır memeler fora ve tahta kuruları olarak :D of course, big tits
Bencede tahta kurusu olmaktansa büyük meme iyi
aynen sen hiç kuru bir göğüs için şarkı yapıldığını gördün veya duydun mu :D
scontent.cdninstagram.com/.../..._1682193301_n.jpg
Baha koptum resme 😂
Meme yok 😂
Haha aynen ya 😂
Daha iyi işte 😊
Kadınlarda göğsü kaslı erkek sever geneli
Çıkar çıkar kaslı erkek candır
Ya simdi kizmayin ama kucuk memelilere uzuluyorum 😂😂yazik fakir gibi geliyor ya hdhsjjxvjc
Seninkiler çok büyük heralde altın kaplama falanmi 😉
@Cakici0864 yok altin kaplama degl ama altin kaplanabilir hdjcjdbx eger oyle olursa kocamin petrol krali falan olmasi lazim tabi 😂😂
Ne bileyim küçükleri fakir girmusun ya ondan sordum altın kaplama falan mi diye hımm demek okadar güzel yani merak ettim 90 mı 95 mi
Beyinden yoksun musun? evet yoksunsun. Dana gibi büyük meme olunca ne oluyor? ben soyliyim o ayı gibi memeler sadece erkeklerin cinsel ihtiyacını karsilasin diye isteniyor onun dışında nasil bir svantaji var? sırt ağrısı bel ağrısı hatta nefes darligi çekme yavaş olma her kıyafeti rahatça giyememe başka? birde sarkıklik.
Oturup saatlerce sohbet edemeyecegim kadının memesi büyük olsa ne fark eder. Beyin önemli.
Ya hem memesi büyük hem sohbeti iyiyse 😊
Büyük iyi değil. Taşıması zor oluyor. Benim bile sırtım ağrıyor.
Büyük meme küçük memeyi yer bence 😄 benimkide büyük
Yasa Gore normal snn
Haha o nasıl bir memedir sendeki 😊
Hepsinin kendine göre güzelliği çekiciliği farklı. Seninkiler alttaki gibi anlaşılan.
85 90 c falan olabilir. Büyük meme candır. Heleki beyaz tenliyse eğer bayılırım.
Ben şanslıyım valla
Ne büyük ne kücük. İri ve diri meme. Yemeye doyamam
Ne çok büyük, ne de çok küçük! İdeali orta büyüklükte olanı bana göre...
Anladım doğrudur
yaşasın memesizler :3
Haha 😂
@gılmour76 hı ok
Küçük büyük yoktur sarkık vardır başları ayrık vardır vs vs bence her türlüsü makbüldür👍
Mümkünse büyük ve dik ama sarkık olacağına küçük ve diri göğüs daha iyidir 🙃😛😜
buyuk gogusler cok daha hos bence, fiziken en cok dikkat ceken noktalardan biri, buyuk gogusler cok hos duruyor bence
Sarkmayan ve sert duranı ebat onemsız
Sen kendınınkını kosaydınya
ben ne küçük ne büyük seviyorum. bu kücük meme resmiden az dahabüyük olmalı. 80-85 filan
Bence şekilli, dik olduğu sürece sorun yok. Çok büyük ya da çok küçük de olmamalı.
sarkık meme :D böyle eme eme toplarım ben o memeyi :D çok abazayım bilyom :D
Benim memelerim de büyük olduğu için büyükten yana kullanıyorum tabii büyük hem de tam bunun gibi olsun
Bazilarina buyuk bazilarina kucuk yakisir genelleme yapamam.
ne farkeder ya ona göre mi sevip aşık olucaz benim içimi oynatması onu görünce titremem yeterli
Son 2 partnerim küçük memeliydi. Memelerden soğudum
Ne büyük ne küçük orta hararetli 80 - 85 beden normal
Büyük meme aşkım :) arasında mast yapmak istiyorum kadın üstte iken kafama çarpsın istiyorum üzerine uzanıp surtunsun istiyorum :) çok şey mi istiyorum?
Tabiki de büyük meme erkelerin hiç birisi ama hiç birisi küçük meme sevmez bu büyük bir yalan hem de bayağı bir büyük sırf etrafta onlar çok diye belki de bir kız düşürürum hesabı ile öyle diyor onlar
Küçük ama o küçük olande büyük hiç meme gormesek küçük ve dik olacak ayrulmiyacak
Orta olsun dik olsun fuze gibi olsun sert olsun benim olsun😂😂😂
Tabiki büyük ama abartı olmadan zıplarkwn ne güzel sallanır tak tak :)
Soze gerek var mi resmim bile anlatiyor olayi senin nasil?
Kesinlikle büyük memeden yana oy kullanırdım :)
İkiside değil tam idealler
Büyük meme benim de öyle çünkü😄
büyük ama sarkın degıl :D
Çok önem vermiyordüm da farkı farkedince...
Aynen fark ortada 😂
Bencede büyük daha iyi 😊
Yani 🤗
Sadece Kucuk memeli kızlar bana görüş yapsın
Meme gören Türk erkekleri yorum yağdırıyor :D
He he 😂
Küçük tabiki ya sorulur mu
Iyy ya
Ne ıyyy sarkittin göğüsleri şimdi diğerlerine ıyyy çek 😆
Arama için kadın memesi mi yazdın internete 😄😂?
He 😂
Serseri ya 😄😂😂
Önemli olan dik olması
Tabi ki 😊
meme dedin mi75-80 olmalı
Benim 90 C
Küçük daha bir ilgi çekici sanki
Üstteki fotoğrafta meme filan görmedim nerde? :(
75 beden memesi var hareketlere bak
90 C Can'ım :)
kesin
Kesinlikle küçük olmalı
Büyük meme her zaman küçük memeyi yer
Büyük meme candır cann :D
Beyni kucuk olmasin da.. Ufak memeye razıyım
ben memeye meme demem o meme benim olmadıkça :D
Büyükler tartışılamaz
orta ve füze gibi dik olmalı
Sen büyük dersen büyük tabiki :-P @-D
Kucuk memenin ne haffine
küçük olmasını isterim kendim büyüteyim onları :D
pozisyona göre değişir ;)
Çok da büyük olmasın ama ele gelsin
büyük iyidir :D
Aynen 🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar