Sevgilimi hayal ettim pişmanım , yaptığım çok mu kötü bir şey :/ :( :/ :( :/ :( :/ :( ?

3-4 aydır sevgiliyiz onu çok seviyorum , dün mast yapıyordum ve onu hayal edesim geldi hayal ettim :( Kendimi kötü hissediyorum arkadaşlar , yardım eder misiniz?
Sevgilimi hayal ettim pişmanım , yaptığım çok mu kötü bir şey :/ :( :/ :( :/ :( :/ :( ?
Cevapla