Penisi küçük erkekler olarak yaşamamalıyız bence. Neden penis küçük olur ki :/ ?

Penisim küçük arkadaşlar. Çok merak edenler olursa diye 12 cm boy, 5cm kalınlığı var.

Neyse.

Erkeklerin düzmeye kadınların da düzülmeye yaradığı bu dünyada bizim gibilerin yerini sorguluyorum sürekli. Sanırım yaşamaya hakkımız yok.

'' Neden intihar etmiyorsun o halde? '' diye soran olursa diye ; inanın bana ben de bilmiyorum. Aynı üstadın dediği gibiyim şu an.

'' Bir gün kulağına şöyle derler :
Ruh hayattayken zor gelmez
Beden düşse de bir yerlerde
Boyun eğmek bilmeceyi çözmez. ''
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kendi yapınızı sevin gibi saçmalıkları yazmayın burada. Sevilecek hiç bir tarafı yok bu durumun. Bazı kızların her yerde benim gibilerin hakkında söylediği sözler yüzünden.
Güncellemeler
+1 yıl
Kızların görüşlerine atlayan tipitiplere direk engeli basıyorum. Yani boşuna yazmayın. Amacınıza ulaşamayacaksınız.
Penisi küçük erkekler olarak yaşamamalıyız bence. Neden penis küçük olur ki :/ ?
Cevapla