Mastürbasyon sonrası fazla meni gelmiyor ve kalitesi düşük, neden?

Arkadaşlar maalesef bir haftadır bu durum var bende. Sevgilimle öpüşüyoruz ya da sokakta herhangi bir güzel kız görüp ereksiyon oluyorum ancak eve gidip mast. yaptığımda fazla meni gelmiyor ve hiç fışkırmıyor. Eskiden mast. sonrası meni fışkırır ve önüm baya ıslanırdı şimdi fışkırsa bile damlarlar halinde geliyor. Geçici bir durum mudur anlayamadım. Geçen hafta ereksiyon oldum mast. yapıp tam boşalmak üzereyken bıraktım o an cünüp gezmek istemedim işlerim vardı, acaba bu durum testislere zarar vermiş olabilir mi? Yoksa kısır mı oldum? Çıldırmak üzereyim, yardım ve önerilerinizi bekliyorum. ( Not: Herhangi bir stres ya da üzüntü durumun da yok)
Mastürbasyon sonrası fazla meni gelmiyor ve kalitesi düşük, neden?
Cevapla