Moralim bozulduğunda mastürbasyon yapma isteği oluşuyor anormal miyim?

Öncelikle psikolojik olarak problemlerim var "rica ediyorum" sapıtık yorumlar yapmaya ya da farklı yerlere çekmeyin. Hayatımda bir şeyler yolunda gitmediğinde -ki genelde hiçbir işim rast gitmez- aklıma mastürbasyon geliyor. Yaptıktan sonra da kendimden iğreniyorum ve kendime acıyorum. Pişmanlık duyuyorum yapmayacağım diyorum ama en ufak bir moral bozukluğunda yine aynı şey oluyor. Ne yapacağım? Anormal miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Neyse tek manyak ben değilmişim
Moralim bozulduğunda mastürbasyon yapma isteği oluşuyor anormal miyim?
Cevapla