Sevgilimle telefonda birbirimizi azdırıcı sohbet ederken bana yaptığı iğrenç esprilerden dolayı soğudum? Ayrılmalımıyım?

Konuşuyoruz işte sevgilimle birbirimizin hoşuna gidecek şeyler söylüyoruz sevişmeye karar verdik ertesi gün için konuşuyoruz cumartesi günü ev boş dedim bizimkide arçelik diyip gülmekten ağladı ve tepki bile veremedim dalga mı geçiyor benimle? Sohbetin başında da azdım dediğimde bende çoktum dedi bu davranışlarından dolayı soğuyorum çok. Ayrılsam mı? Benle ciddi değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar adamdan an itibariyle ayrıldım sen git pipinle oyna çocuk çocuk hareketlerine daha fazla katlanamıyorum dedim sizce doğru olanı mı yaptım ya 😕
Sevgilimle telefonda birbirimizi azdırıcı sohbet ederken bana yaptığı iğrenç esprilerden dolayı soğudum? Ayrılmalımıyım?
Cevapla