İlk genital bölge trasini kaç yasinda ve nasıl yaptiniz ağda jilet makas traş makinasi vs vs?
Ve zevk aldınız mı :D
Ben 15 yaşında jiletle yaptım
Ve zevk aldınız mı :D
Ben 15 yaşında jiletle yaptım
Yahu nerden hatırlayalım dünkü yemeği unutan insanlarız biz hayır cedric gibi günlükte tutmuyoruzki hayır tutsak ne yazacağı sevgili günlük bugüm pipimde tüy bitti markete gittim permatik aldım aldım pipimi tıraş ettim tıraş ederken pipimi az kestim ama olsun bu kesik benim icin kücük pipim icin büyük bir kesikti😁Tövbe tövbe adam akıllı soru sorun yahu
17 yaşındaydım bebeğim
Oha :D 11 YAŞINDA traş edenler var 17 yaşa kadar malum bölge ormana dönmüştür
Bebeğim mi :) :D
Cevap
1Cevap
11 yasimda yengem yaptı
Çekinmedinmi ve senmi soyledin gel yap diye yani anlat ışte
11 yaşdi galiba :D
Nasıldı anlatsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar