Merhaba. Bugun birsey farkettim. Erkek arkadasimin elleri benimkinden kucuk. Yani normalde benim elimin onun elinin icinde kucuk kalmasi lazim ama oyle degil. Hatta ayni boyda bile degil. Onun eli daha kucuk bildigimiz. Bu normal mi? Acaba benim elim mi cok buyuk? Simdi baktim benim elim bilekten parmak ucuna 18 cm. Onunki muhtemelen 17 dir. Eli boyle kucuk erkekler var mi?
Yanlis anlasilmasin bu soruyu sahiden normal mi diye soruyorum. Yoksa erkek arkadasimi cok seviyorum. Onunla dalga gecmek veya gucendirmek gibi bir istegim kesinlikle olamaz.
Yanlis anlasilmasin bu soruyu sahiden normal mi diye soruyorum. Yoksa erkek arkadasimi cok seviyorum. Onunla dalga gecmek veya gucendirmek gibi bir istegim kesinlikle olamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar