Eşiniz doğum yaptıktan sonra cinsel anlamda neler değişti peki sizce hangisi normal doğum mu yoksa sezeryan mı? Normal doğum da genişleme oluyor diyorlar her ne kadar vajina kendini toparlasa da peki normal doğumdan sonra dikiş olsa darlaştırılsa peki var mı eşine dikiş yapılan. Sezeyan doğum da karın kesiliyor tam vajinanın üstünde dikiş izleri var bir malum göbek oluyor sarkıyor oof na yapmalı sizce hangisi daha doğru. Ben nomal doğum yapıp sonra dikiş atılsın istiyorum nasıl fikir sizce lütfen birşeyler yazın :((( normal doğum daha sağlıklı evet ama bir de işin cinsel tarafı var.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Evli değilim ama doğum sonrası malum yer aynı şekline geri dönüyor diye biliyorum genişleme mi oluyomuş biraz ya. Sezeyana mecburi olmadıktan sonra karşıyım açıkçası ve ben olsam Aşkımızın meyvesini doğurmuş olan eşimden ne kilolarından dolayı ne de bir genişleme olasından dolay soğumam ya da uzaklaşmam. Zaten doğum sonrası 2 ay birliktlikte olmaması gerekiyo o süreçte kendisi kilolarından rahatsızsa kilolarını atmaya başlar zaten böyle kararları eşime bırakma taraftarıyım.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılnormal doğum yaptır genişleme olur ama sezeryan gibi çok dikiş olmaz ki bir sezeryanda 70 ten fazla dikiş olduğunu duymuştum (iç katmanlarda dahil) ayrıca sezeryan ameliyatı olduğunda hemen ayağa kalkamazsın bir iki sene ameliyat yaran hissiz kalır çocuk içinde bazı sıkıntıları olabiliyor ama tam olarak bilmiyorum. eşine gelince doğumdan sonra bir süre çuvala giriyormuş gibi hissedebilir sıkıntı yok alışır gider senin ve çocuğun sağlığı daha önemli sonuçta.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılCanım hic merak etme oradan dünyanın harikası tatlısı birşey çıkıyor ister sezaryen olsun ister normal. Kadınına bu duygu ile yaklaşan fazla takilmaz bunlara 2 tane çocuk var bende. Tamam cinsellik de önemli ama kadın doğum yaptı diye soğumak gerekmez , hem. kegel egzersizi yapar da sık sık vajina eski galiba döner
02 Yorumla
Soran+1 yılnormal doğum mu yaptı
Cevap sahibi+1 yılHayır sezeryan
+1 yılYorum yapmicaktım ama bence sen eşinden çok kendi cinsel zevkine düşkün oldugun için genişlemk istemiyorsun
33 Yorumla
Soran+1 yılhayır inan eşii daha çok düşünüyorm
- +1 yıl
Eşini düşünmen güzel ama sonucu ne olursa olsun onun seni yine hatta daha cok sevmesi lazım , çünkü sana emanet ettigi canı dünyaya getiriyosun , diyelimki eşin bir kaza sonucu erkekligini kaybetti sen yine sevceksin onu oda seni her hakinle sevmeli, bakma burda herkez yaziyo çiziyo ama inan erkege bişey olunca kadin birakiyo demiyoki hic bana bakmak için çabalarken oldu diye , sonra kadin dogum yapiyo kilo aliyo erkekler uzaklasiyo ama demiyolarki benim için bu hale geldi insanlar acınası bir halde zavallı zihniyetlerine acıyorum ,
Soran+1 yılAynen haklısın
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
40Cevap
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılMutlaka normal dogum yapmalisin.. hem senin sagligin hemde bebegin icin.. normal dogumdan sonra ise yirtilan yere dr un ile gorustukten sonra dikis attrirsin hatta vaginan dahada darlasabilir..
Sezeryanda ise o dikis izlerine mahkumsun unutma.. erkek icin cok kotu hemde göbek tarafinda..:)04 Yorumla
Soraneşiniz nomal mi yaptı peki dikiş atıldı mı nasıl değişiklik oldu
Cevap sahibiEvet normal oldu ve hic bir degisiklik yok bu birazda kadinini sevmekle alakali:)
Soranöyle de abi siz erkekler milletine göre çok değişiyor işler peki dikiş oldu mu
Cevap sahibiEvet dikis mutlaka olur zaten.. dr yardimci olur onunla konusursun.. sakin sezeryenla dogum yapma.. tavsiyem budur
en doğrusu sizin sağlığınıza hangisi uygunsa onu tercih edin sezaryen çok sancılı oluyormuş tavsiyem normal doğum çokşeyler değişiyor tabiki bebek demek ayrı yataklar demek cinselyönden ise çok daha zor erkek için
06 Yorumla
Soranpeki nedir o zorluklar eşiniz normal doğum mu yaptı ya da sezeryan mı nasıl değişiklikler ooldu
Sorananladım eşimi ihmal etmemeye çalışıyorum doğumdan sonra inş ilgili olucam ama doğumda psikolojik i duygusallık herşey karışıyor bir de karnında baya bir ağırlık taşıyor yeri geldi beden rahatsızlanıyor baksanıza doğumuma bir ay kaldı ve ben bu durumu kafama takıyorum eşimi ihmal etmemek için
Soranamin inş sağolun evet eşiminde yanımda olmasdı lazım
Gizli Üye(36-45)+1 yılEn iyisi sezaryen 2 tane dogurdum sporcu karnı gibi göbek felan yok ize gelince çizgi gibi beyaz 10 cm hiç rahatsız edici değil
25 Yorumla
Soranciddimisin peki cinsel sorun falan yaşadınız mı o kesikten hiç eşin rahatsız oldu mu
Cevap sahibiYoo ben çok takıntılı biriyim çok dikkat ederim kendime düşün gogsume vajinama bile maske yaparım ben hiç rahatsız edici bulmuyorum eşim de öyle hatta 32 yaşındayım eşim kız gibisin der her zaman sezeryan olmama rağmen vajina egzersizleri yaparım 😊
Sorananladım canım inş bende sıkıntı yaşamam
- +1 yıl
Kaç yaşındasın öyle sporcu vucut?
Sağlıklı olan neyse onu yapın gerisi eşinle senin aranda.. Erkekler kolay kolay soğumazlar..
14 Yorumla
Soran+1 yılÖyle deme hayatım burada çok okuyorum eşim doğum yaptı cinsel hayatımız kötü oldu diye sen nasıl doğum yaptın
+1 yılNormal doğum yapman bebek ve sizin için iyi , bu arada aşerdim bahanesiyle çok yemeyin doğum ve hamilelik diyetlerine internetten göz atın. Doğum sonrası diyet ve sporla hem fit hem sağlıklı yaşama devam edersiniz
00 YorumlaBence normal doğum. Kısa bir süre sonra neredeyse eskisi gibi oluyor. Sezeryan bence hem kadın sağlığı açısından hem de görsel açıdan kötü
20 Yorumlasezeryanı vajinaları genişlemesin diye tercih eden bayanlarda var
18 Yorumla
Soranbende öyle düşüyorum napıyım eşimin benden soğumasını istemiyorm
Sorannapalım alıyoruz kiloyu bebek nedeniyle
Soranbiliyorum farkındayım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNormal doğum yapıp dikiş attırırsan sert ilişkide canın yanar beli belirsiz zamanlarda ağrı yapar normal doğumdan sonra vajina eski halini kesinlikle almıyo sezeryan en mantıklısı karnında ufak bir çizik oluyo okadar
012 Yorumla
Soransezeryan mı oldu sizin ama normal doğum da sağlıklı diyorlar sezeryan da tam da onun üstünde kesik oluyor göbek sarkıyor falan diyorlar itici oluyor muş güya
Cevap sahibiBirinci normal ikinci sezeryan oldu normal doğumda dikiş attılar ve bazen o dikişin sıkıntısını çekiyoruz sezeryanda bir sıkıntı olmadı göbeğin altında küçük bir çizik var onunda bize bir zararı yok
Bizim sezeryandı sarkma falan olmadı
Soranhımm anladım o zaman normal doğum olunca ya az ki bunu da doktor ayarlıycak dikiş atılmalı ya da sezeryan inanın aklım çok karşışık hala karar veremedim :(((
Soranyıkarıda ki yorumları okudunuz mu bazıları normal diyor
Cevap sahibiNormal en güzeli çocuk için kadın için iki günde ayağa kalkıyo ama sezeryanda baya bir zaman geçiyo. Sen şu an hamilemisin?
Soranevet 8 aylık
Cevap sahibiMaaşallah eşinle konuşarak bir karara varın bence
Soransağolun o normal diyo da ne bileyim sıkıntı olmasın sonra
Cevap sahibiAnlat ona nornalde böyle bir sıkıntı varmış de sekse düşkün birimi
Sorankonuştuk evet anlattım sağlığınız daha önemli diyor evet eşim istekli biri ve ben sıkıntı olmasını istemiyorum şimdi böyle düşünüyorum ama ya doğumdan sonra işler değişir mi aklıma takılıyor
Cevap sahibiGerçi sen kürtaj istiyosun ama çocuk nasıl gelcek sen normal isticen çocuk ters durucak mecbur sezaryan olcan belkide sezeryandan once çocuk kanala gircek mecbur normal yapıcan
+1 yılen güzel doğum nrmal doğumdur sağlık açısından ama bizim bayanlar orası bozulmasın diye sezeryan oluyorlar ama hem sağlıklı değil hemde kilo kalıyo
00 YorumlaEvli olmadan bu tarz birşey yaşamıştım soru beni bağlıyor mu bağlamıyor mu
Nedesembilemedim12 Yorumla
Soran+1 yılnasıl yanii aradaki farkı söyleyin
+1 yılKapı ardını dinleyen bebeler dışında hiçbir değişiklik yok.
16 Yorumla
Soran+1 yılöyle mi eşiniz nasıl doğm yaptı
- +1 yıl
@Kızılcıkk harbiden nasıl oluyor bu?
- +1 yıl
@Kızılcıkk şaşırdım:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılArkadaşım ne olursa olsun normal doğum yap. Her konuda sana anlatayım. Gerekirse ama sakin sezeryan yapma. Genişleme falan olmaz adı üzerinde normal olanı
17 Yorumla
Soranöyle mi eşiniz de genişleme olmadı mı dikiş olayını yaptılar mı
Cevap sahibiNormal yaptı doğum. Dikiş oldu. Genişleme hiç olmadı. Kilo almadı. Gayet sağlıklıydı.
Cevap sahibi3.400 falan dogdu bebegimiz
Soranoo maşallah maşallah aslında bende normal doğum diyorum bir de dikiş olsun ama biri yazmıştı dikiş olunca da sorun olabilirmiş bazen ağrı yapıyormuş diye
Sorancinsel anlamda bir sıkıntı yaşamadınız iyi ya inş hep böyle olur ve bizim de böyle olur eşimin benden soğumasını istemiyorum :( hamilelik olunca daha bir duygusal oluyor insan
Cevap sahibiEşinin senden neden soguyacagını düşünüyosun ki
Cevap sahibiHer insan illaki çocuga sahip olmak ister ve sahip olduktan sonrada onun için yaşar. O iyi olsun diye çırpınıyoruz. Cinsellikten te fedakarlık yapacaz yeri gelince
+1 yılVallahi dogumdan sonra baya genişledi artık penisimin deliksis gidigini hissediyorum artık hiç zevk almıyorum bu nedenlede daha genc kızlarla ilişkiye giriyorum aldatmış oluyorum ama zev k alamıyorum eşimden
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsuda doğum yaptır bulunduğun yerde varsa eğer genişleme daha az oluyor
02 Yorumla
Soranilginç ilk defa duydum eşiniz su da mı yaptı doğum
Cevap sahibievet genişleme çok az oldu cinsel hayatımızda çok güzel gidiyor ikimizde mutluyuz :)
Açıkçası bunun kararını sen vereceksin, eşinin buna uymaktan başka çaresi yok..
02 Yorumla
Soranöyle de cinsellik evliliğin mayası hamuru orada sorun olursa evlilik de sorunlar olmaya başlıyor ihanet gibi
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence normal doğum yap ve vajinandaki daralma işini zamana bırak buna eşin karar versin onun zevk alma durumuna göre hareket et derim tab seninde zevk alman önemli zaman bıraksan iyi olur ama normal doğum en iyisi
04 Yorumla
Sorangenişleme falan hissetiniz mi değişikliği ya da dikiş yapıldı mı dikiş yapıldıysa nasıl değişiklik oldu
Cevap sahibihayır belli bir zaman sonra zaten vajina eski halini alıyor yani seninksi halk arasında oluşan bir ön yargı sadece ona bakacak olursan 5-6 tane doğuranlarınki kovaya dönmesi gerek öyle değil mi :)
hatta bazı vajinalar var tamanen kızlık haline dönebiliyor
Soranyani dikiş olmadı ama gene eski dar halini aldı diyorsunuz bir değişiklik yok peki niye erkekler doğumdan sonra hep yakınıyorlar burada çok okuyorum ya :((
Cevap sahibiaslında o birazda piskolojik bir durum yani boşalma anında alınan haz konsantre olma meselesi kadınlara da sormak gerek ne derece zevk alıyorlar doğumdan sonra içine girince ne hissediyorlar karşıklıklı duygular önemli
+1 yılMalesef geenisliyor, daraltma yapilmali eskisi gibi olması için
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkadar kafana takiyorsan vajina icin 45 dk'lik ameliyat mi desem estetik mudahalemi desem yapiliyor. Vajinani darlastiriyor sekillendiriyor herseyi yapiyorlar 😂
00 YorumlaDoğumdan sonra kadının albenisi azalıyor cinsel istek azalıyor
12 Yorumla
Soranevlimisin
normal doğum en iyisi eğer dogumda yırtılma olmazsa vajinanda hiç bir değişiklik olmaz bir kaç ayda eski haline döner
00 Yorumladoğum mu yapacan
nasıl doğum yapsan diye kararsızsın galiba07 Yorumla
SoranEvet :(
Soranevet bende şaştım kaldım hangisi diye :(
Soranevet
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleşim sezaryanla doğum yaptı, cinsellik ufaklık izin verdiği sürece olan bir olay haline geliyor
12 Yorumla
Soransıkıntı var mı peki karındaki kesik sizi rahatsız ediyor mu göbek falan doğur haklısınız bebek olunca keyifler olduğu kadar olacak
Cevap sahibiHayır beni rahatsız etmiyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılDegisiyor bakma aska falan sen sezeryanla ol vajina genisliyo seks hayatiniz bitiyot bunu unutma
02 Yorumla
Soranbende farkındayım aşıksam falan değişmez laflarına pek inanmıyorum ergen değiliz artık eşiniz normal doğum mu yaptı ama normal doğuma da sağlıklı diyorlar birde onun tam üstünde kesik izi oluyor bu erkeği rahatsız ediyormuş , göbek sarkıyormuş falan
Cevap sahibiAyrildik biz aynen normal dogum yapti. onun icin ayrilmadik ama cok buyuk bir sorundu o kimse bos bos konusmasin o zewk almiyo sen bosalamiyosun sakin normal dogum yapma bnce
- Cinsel Yaşam konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNormal doğum yaptı sıkıntı yok sadece seyrekleşti ilişki onun dışında sorun yok
00 Yorumla
+1 yılnormal doğum yıpratıcı olabiliyor hem beden hem ruhsal anlamda iyi dusun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2 sindede normal dikişli oldu, sorun yok, takma kafana
00 Yorumla
+1 yılsezeryan son care olmali.
30 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 17b cevap paylaştı. Sevdiğim kadin yanımda olsun hiç bir şey değişmez
62 Yorumla
Sorandoğum yaptıktan sonra siz erkeklere göre iş değiiyor hiç kusura bakmayın
+1 yılSağlıklı olan adı üstünde ''normal'' olan..
28 Yorumla
Soranya tamam öyle ama yukarı da yazdım malum neden diye vazgeçiyorum siz de oldu mu değişiklik
Olmadı..
Sorangenişleme falan hissetiniz mi değişikliği ya da dikiş yapıldı mı dikiş yapıldıysa nasıl değişiklik oldu
Doğumun hemen ardından dikiliyor zaten, ebeden rica edersin biraz dar diker..
Soranama dikişli olunca da biraz sert ilişki de sıkıntı oluyormuş :(
Boş ver sen doğurma çocuk falan..
Soransizde dikiş oldu mu yaşadınız mı böyle bir sıkıntı
Yaşamadık kelimesinin neyini anlamadın sen?
+1 yılNormal doğum yap bence
15 Yorumla
Soranya tamam öyle ama yukarı da yazdım malum neden diye vazgeçiyorum siz de oldu mu değişiklik soruma tam cevap alamıyorum
Sorangenişleme falan hissetiniz mi değişikliği ya da dikiş yapıldı mı dikiş yapıldıysa nasıl değişiklik oldu
Değişiklik mutlaka olur ama pek sıkıntı olmaz normal doğum hem senin hem çocuğun sağlığı açısından önemli sen genişliğini düşünüyorsan pek takılma çünki vajinayı daraltan ilaçlar var onları kullandın mi sorun kalmıyor
Soranöyle mi ilacı yeni duydum peki nedir bu ilaçlar yazabilirmisiniz gerçi sorayım doktoruma da
İsimleri tam olarak bilmiyorum ama böyle ilaçların varlığını biliyorum
keşke sezeryan son çare olsa.
00 Yorumla
+1 yılözel konuşulacak şeyler sorulmaz
00 YorumlaNormal doğum zaten sezaryen yasak
03 Yorumla
Soranya tamam öyle ama yukarı da yazdım malum neden diye vazgeçiyorum siz de oldu mu değişiklik , genişleme falan hissetiniz mi değişikliği ya da dikiş yapıldı mı dikiş yapıldıysa nasıl değişiklik oldu
Sorandikiş oldu mu ya da hani diyorlar genilşleme falan ve bu sizi rahatsız etti mi
evlı olsam benı etkılemezdı sevıyorsa adam senı
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkadın olmakta zor yahu ALLAH yardımcınız olsun
13 Yorumla
Soranya anlayın ne çektğimizi bebeğimi düşüneyim yoksa eşimin zevkini mi
Cevap sahibiikisinide dusunmelisin
Soranşu an onu yapmaya çalışıyorum zaten
Cinsel Yaşam konusunda 461 cevap paylaştı. normal doğum
02 Yorumla
SoranÖyle de genişleme falan hissetiniz mi değişikliği ya da dikiş yapıldı mı dikiş yapıldıysa nasıl değişiklik oldu
Kafaya takma. Normal doğum un her zaman daha iyi.1 anlık sıkıtı sonra mutluluk. Dikiş yaparsın daralır, Organ normale dönüyor. Biraz cilve yaparsın yatakta (spor) yap problem biter.
Sezeryan 3 ay sancısı sürer, göbek sarkar. iz kalır.
Relax ol sıkılma. Gönlün daralmasın . bütün iş kadında biter. (sexi ol kocana)
Gizli Üye(36-45)+1 yılMonotonlasiyor canimm hemde baya😁😁
02 Yorumla
Soranmonotonluk derken nasıl yani bir de ne ister erkek monotonluktan kurtulmak için
Cevap sahibiYani bence bir kadini sadece vajinasini dusunmemek lazim. Yani kadini butun olarak gormek lazim bacaklarini goguslerini kalcalarini vs vs posizyonlar ve fantaziler onemli.
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiç bir değişiklik olmadı
06 Yorumla
Soran+1 yılnormal mı yaptı
Cevap sahibi+1 yılSezeryan sen
Cevap sahibi+1 yılÖzelden yaz, istersen
Soran+1 yılözel den yazamam ama ilk kez doğum yapıcam doğuma 1 ay kaldı
Cevap sahibi+1 yılYazarsın
Cevap sahibi+1 yılE hadi
Normal yap.
00 Yorumla
+1 yılKsc aylık hamilesin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılo kısmını düşünme
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılne oldu fikrin?
Cevap sahibi+1 yıldoğum mu yaptın görünmüyorsun?
Burdan yazamam
03 Yorumla
Soranolduğu kadar yazın değişiklik oldu mu
Sorangenişleme falan hissetiniz mi değişikliği ya da dikiş yapıldı mı dikiş yapıldıysa nasıl değişiklik oldu
peki evlimisin sen
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıldoktormuyuz?
00 Yorumlasezeryan ıyı oluyor
00 Yorumla
Devamını Gör(30)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Evli erkekler sorun size doğumdan sonra nasıl değişiklikler oldu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer