Soru gayet açık
Bir kadin lezbiyen olmasa bile baska bir kadinla opusebilir mi?
Bir kadin lezbiyen olmasa bile baska bir kadinla opusebilir mi?
Öpüşmenin bir adabı, usulü vardır. Öpüşme kardeşçe, arkadaşca, anne, baba, sevgili, seneryo geregi, cıkar için, merak edildigi icin, eğitmek öğretmek için gibi basta olmak üzere her şekilde olur. Erkeğin erkeği kadının da kadını öpmesi eğer ki dudaktan veya boyun veya başka yerden yani arkadaşça olnadığını düşündüğümüz şekilde ise lezbiyenlik ya da eş cinsellik eğilimi olarak anlaşılabilir. Saygı duysam da daha dikkâtli olmalılar diye düşünüyorum...
Valla kızlar erkeklerden daha rahat o konuda. Rahatça öpüp sırnaşabiliyorlar ama bu seksüellik içermeyen şekilde oluyor.
Biseksuelim sanırım benim verdiğim cevap sayılmaz ama bir kadını öpmek asla tiksinc değil aksine bir erkeği opmekten daha guzel olduğunu söyleyebilirim.
Bu soruyu sundan dolayı sordum aslında.. bende biseksüelim.. ama erkeklerle opusmek tiksinc geliyo bana.. kadinlari öpmek super ama 😃😃
Erkeklerle opusmek de tiksinc değil aslına bakarsan 😊
Aslinda biseksüel insanlar kendi cinsinden cok fazla hoşlanmıyor.. karşı cinse daha cok ilgili
Sanmıyorum. Bu değişiklik gösterir şahsen bende durum böyle değil.
Ben tiksinirim iyy düşündüm de midem bulandı
Cevap
2Cevap
Tabiki opusmez. Sen bir erkekle opusur musun heteroseksüel bir kadın neden öyle yapsın
Igrenc ya iy midem bulandi
Tiksinç gelmese kadınlara lezbiyen olurlardı
ben öpmem
Hayır bro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar