Bir yılı aşıp hiç sevişmedim diyen var mı.
ya da sadece öpüşme ileri asla gitmedik elletmedim diyen
ya da sadece öpüşme ileri asla gitmedik elletmedim diyen
4 yıllık evliyim şuanki esimden önce baskalariyla sevismem vs olmuştu birlikte olmamistim yani bakirdim esimde bakireydi ilk sevgilisiydim nasip oldu evlendik.
Ben ve eşim 2 senelik evlilik öncesi süreçte birbirimizi öpmek dışında bir adım ileri bile gitmedik.
İyiki gitmemisiz ilk gecemizin özelliği heycani manevi değeri inanılmaz yüksekti.
Vardir belki
Evet biiizz olmadı olmicak da hayatta ne olacağı belli olmaz yattığımda başımı yastığa rahat koymak istiyorum o yüzden de öpüşmeden ilerisi olsun istemiyorum
Ben 1 yıldır nişanlıyım ama hiç dokunmak birbirimize
Cevap
17Cevap
çok normal birşeymiş gibi bahsetmişsin ama asıl normal olan bunları hiç yapmamış olanlar, her önüne gelenle yiyişirsen piyasaya düşersin sende bırak bu işleri.
Nerden biliyorsun atıp tutmak ne kazandırıyor. çevremde ulu orta sevişenlerden sordum
2 yıl üniversitede ne cinsel hayatım ne de sevgilim oldu
Öpüşmeden ileri gider, yapamıyorsa bulunduğu ortam uygun değildir ama ileri giden olur
haa şu ben dokunmaya bile kıyamam diyen :D zamanı gençlik zihniyetimi
Tek aşık olduğum ve tek birşey yaşamadığım kız oldu. Onunla sadece yanaktan masum bir öpücük, bunlar mutlu ediyordu.
1 yılı geçmişti ikisi de olmamıştı 😂😂
Yaşın küçük ondan
Yaşla pek alakası yok, daha çok zihniyetle alakalı 😄
Üni ye gel zihniyet mi değilmi görürsün
Ben ünideyim zaten 😄
ben hiç öpüşmedim.
elime el değmedi daha
Vardı bir zamanlar öyle ilişki
3 yıl sadece el ele masum öpücük
Bence bir şeyler yaşanmalı olmaz öyle
1 yil oldu uygun aday ariyorum
Ben hepsini 1 yıl içinde yatağa attım
Vardir mutlaka
Sadece öpüştük :)
Elleşmekte olmadımı
Olmadi
Ben. Evliyiz hatta
sanmam.
vardr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar