Kücükken yaptigim sapkinliklar yüzünden cok utanc duyuyorum?

8 yasimda Mast yapmaya basladim bir süre sonra monotonlasmaya basladi 10 yasima geldigimde ise kendimden 2 yas kücük olan kiz arkadaslarimi gel Sana barbilerimi gösteriyim diyerek odama atiyodum sonra yere yatirip üstüne cikarak bosalana kadar sürtünüyodum bazen korkuyolardi birazdaha beklersen Sana oyuncagimi hediye ederim diyerek devam ediyodum
Hala o arkadaslarimi görüyorum ve utaniyorum
O yasdan neden böyle bisey yapiyodum sizce? hala bende cevabi yok
Güncellemeler
+1 yıl
Rica ederim:)
Kücükken yaptigim sapkinliklar yüzünden cok utanc duyuyorum?
Cevapla