Neden erkekler sevgilisiyle seks muhabbeti yapmak ister?

Yaklaşık altı aydır biriyle konuşuyorum. Bu kişiyle önceden dostane görüşürdük uzaktan akrabamız. Sonra telefonda muhabbeti koyulaştırdık bir de bakmışım sevgili olmuşuz. O uzakta okuyor (üçüncü sınıfta) ben başka bir şehirde öğretmenlik yapıyorum. sadece telefonda görüşüyoruz. Rastlarsak bir de memlekette.

Ben ondan ilgi, güzel söz bekliyorum o ise iki üç günde bir arıyor. neden aramadın deyince de derslerinin zorluğundan bahsediyor ve fazla muhabbet iyi değildir diyor. Ben zaten çok da gönüllü başlamadım bu işe belki hoşlanmam aşka dönüşür sandım. Oysa soğuk halleriyle iyice soğuttu beni kendinden.

Bir kaç kere telefonda seks muhabbeti yapmak istedi. Başta itiraz ettim evleneceğiz bunları konuşmamız lazım dedi biraz bir şeyler konuştuk sonra pişman oldum. Hem benle fazla muhabbet iyi değil deyip sonra bu tarz konulara girmesi bana çok itici geldi ayrılmak istiyorum. Üstelik geçen gün benden 150 lira borç istedi önceki 200 lirayı da vermemişti. Beni kullandığını düşünüyorum sizce haksız mıyım? Her türlü yorumlarınız bekliyorum...
Neden erkekler sevgilisiyle seks muhabbeti yapmak ister?
Cevapla