Eşimi hamile bırakamıyorum artık moralimiz bozuluyor sizce neden hamile kalmıyo olabilir :( ?

evleneli 1 sene oldu artık çocuk istiyoruz korunmadan yapıyoruz ama kaç sefer denememize rağmen sonuç hep negatif. neden böyle oluyor sorun bende mi anlamadım
Güncellemeler
+1 yıl
art arda bir kaç sefer yapsak zararı olur mu peki
Eşimi hamile bırakamıyorum artık moralimiz bozuluyor sizce neden hamile kalmıyo olabilir :( ?
Cevapla