Hoşlanıyorum öpüştük ama sevgili değiliz yanlış mı sizce?

Hoşlanıyorum öpüştük ama sevgili değiliz yanlış mı sizce?

rica ediyorum yazıyı anlayarak okuyun ne yaptığımın farkında değilim ben aklımdan geçen düşünceleri yazıyorum sadece. yaşım 19 şuana kadar bir kere öpüştüm , hoşlandığım biri var sevgili olma gibi durumumuz yok , evine gittim uzun zamandır tanıyorum onu lise 2 den beri diyelim ara ara iletişim kopukluğumuz oluyordu ama kendime hakim olamadım gittim , sadece öpüştük kıyafetimi çıkarmadım sevişmedik yalnızca öpüşme yaşandı aramızda. ama yanlış yaptığımı biliyorum. sevgilim değil bir şeyim değil. sürekli onunla öpüşmek istiyorum bunu nasıl durdurabilirim veya , içinden geleni mi yap dersiniz sonuçta kıyafet çıkmıcak hiç birşekilde , ya da yanlış yaptığımı düşünüyorsanız bana tatmin edici mantıklı şeyler söyleyin?
Hoşlanıyorum öpüştük ama sevgili değiliz yanlış mı sizce?
Cevapla