Sizce eşim beğenir mi ve hangisini giyiyim?(fotoğraflı)?

Arkadaşlar. Yeni evliyiz,2 ay olacak. Eşim sürekli evde iç çamaşırlarıyla gezmemi istiyor. Nedenini sordum bir kere bana 'iç güzelliğinin yanında dış güzelleğinide gördükçe sana olan hayranlığım artıyor' gibi bir cümle kurdu. Ancak ilginç olan şu ki südyen yerine atlet giymemi tercih ediyor, seksi atletlerden çok sevimli atletler. Mesela hafif dantelli hello kityli atlet felan. Altına da kadınsı şeyler seviyor. Bende dün indirime denk geldim bu atletleri aldim. Altınada külot aldim. Birazdan film izlerken giyeceğim ama beğenir mi bilemedim. Sizce nasıllar? Hangi atleti ve külodu giyiyim? ek soru olarak neden böyle atletleri tercih ediyor olabilir -,-?
Sizce eşim beğenir mi ve hangisini giyiyim?(fotoğraflı)?


Sizce eşim beğenir mi ve hangisini giyiyim?(fotoğraflı)?


Sizce eşim beğenir mi ve hangisini giyiyim?(fotoğraflı)?


Sizce eşim beğenir mi ve hangisini giyiyim?(fotoğraflı)?


Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bende jartiyer felan tercih ederim ama şuanlık bu tarz istiyor -,-
Sizce eşim beğenir mi ve hangisini giyiyim?(fotoğraflı)?
Cevapla