Merhaba arkadaşlar Sevgilimle ilişki yaşayacağım. Sizce hangi Geceliği almalıyım? Sütyenli olan mı yoksa tüllü olan mı?









Kalça kıvrımına şekline güveniyosan sütyenliyi al.. öbür türlü babydol u al oda çok güzel bide bunun markasını yazar mısın bana özelden çok güzeller miş :)
Almanya dayım ben mister lady markası. Türkiye de var mı bilmiyorum.
Deme yaaa :/ :/ güzelmiş baya ama gözüm kaldı resmen :D şimdiden Güle güle kullan ;)
Teşekkür ederim canım :) henüz almadım. Yarın alıcam da sizlere bir fikir danışayım dedim.
Sevgiline giyceksin kocan olmayan kişi yazık gidisata bak la.
sade kilot.
-beyaz tenli isen siyah çamaşır (tüllü)
-esmer isen beyaz çamaşır.
-ipli, g-string
daha fazla çeşit gösterseydin , iyi olurdu.
Çok beyaz tenliyim. Yeşil gözlü ve açık kumral saç rengim var. Bu seçimim iyi mi sence?
Hayal gücünü çalıştıramayanlar için;
https://i.hizliresim.com/0LoLVB.jpg
Ne güzel yaptın ;)
Çok güzel yaparım.
Cevap
24Cevap
Sorudada belirttiğin gibi 'sevgilin için'. Bırak buna sevgilin karar versin.
Ona sürpriz yapmak istemiştim sadece.
Zaten en fazla 5 dk duracak üzerinde :D giyme boşuna
Zahmet etmiyor yani ;)
Etmiyim
SADECE 1 i ğiy alt taraf çıplak süper olur çok seksi olur
Hahahahaha aynen ;)
Tabiki tullu olani al pisman olmazsin tecrubeme guven
bence 2 numara çünkü en sevdiğim kıyafet bence kesinlikle onu giymelisin
1 parçayı 3e bölüp önümüze koymuşsun
sütyenli olabilir ama kırmzı jartiyer giysen daha seksi olursun
Kaçıncı soru oldu bu slutty
nasılsa çıkacak uğraşma
Ne giydiğinin önemi yok.
Ne farkeder sonunda çıkaracaksın 😂😂
Hahahahaha doğru aslında :)
cocuk seni bkyle bir gorur sonra aziyla cikarir
Çok mu azdırıcı sence bu iç çamaşırı?
Ben anlamam babana göster o seçsin
Gösterilir mi babaya hiç ;)
ne olur hiçbirini alma,
Bu gecelik mi emin misin
cocugun bunlar umrnda degıl merak etme
Neden?
Tercihlerin kötü.
Sizce nasıl birşey olmalı?
Benim için olsaydı, beyaz jartiyerli olabilir derdim.
Bence tullu alma
tüllü
gecelik iyimiş
3 numarayı giy
Sütyen olan
Fark etmez
Tullu
Nasıl gecelik bunlar
gıyme
hiç beğenemedim
tül olan
son iki iyi
Sütyenliyi giy🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar