
Arkadaşlar penis heykeli türkiyede olsa yanında fotoğraf çekinir miydiniz
yoksa islamcı gruplar yıkar mıydı :D ne olurdu :D

Kaldırırlardı uzatacak bir durum yok farkımız bu çünkü herkesin mahremi kendine.
Türkiyede olsa millet üstüne oturup poz verirdi 😂😂😂
Cevap
4Cevap
Olasi bir islamci grup eyleminde ön safta yer alacağima yemin edebilirim!
Yapanın canı çok yanardı.
Töbe töbe. Seytan gotune seytan gotune!
Sanatçıyı oraya oturturlar..
yalayacak insanlar var
Üstüne otururdum
@maybe07 evet alirim
@maybe07 şu an meşgulüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar