böyle dışardan masum ve tatlı gorunen ama hard seks seven bir eşiniz olsun ister miydiniz?
isterim
istemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olur ama yavaş başlamalı. Alkış sesi çıkartmak için önce vücudun alışması ısınması gereken. Kadın bir attır. Üzerinde doğru yönlendirmelerle her şeye çevrilebilir.
Bazen kısrak olur bazen huysuz olur çifte atar.
yok bız erkekler genelde ustune çıktıkça tekme yıyecegımız kadınları severız
ciddi misin
vücudum hassas baya hard seksi kaldırmaz diye düşünüyorum bide beyaz tenliyim kıp kırmızı olur vücudum
Evet Kırılgan im ama vahşi yanımı ben bile taniyamiyorum yatakta
Cevap
32Cevap
Ben tatli kirilgan olan kismini sevdim hard tarafini değil oyle bir ese soft ve romantik olunur bende oyle yaparim
Masum tatlı falan ne güzel gidiyordu başlık, ne ara hard seks e geldik
Tabiiki de. Her türlü isteğini benle beraberken biz bizeyken ki duruma saklasın...
İsterdim... Hatta tek erkekle yetinmeyecek kadar ateşli olsun isterdim
İstemem hard falan çeşitlilik olabilir ama hard seks biraz fazla yorucu
Kizlar zaten azgibdir bn isterim yatakta evde azgin olsun parcalim onu sabaha kadar evin her yerinde her yerinr bosalim
zaten öyle masum tatlı görünen kızlar, yatakta panter gibi oluyorlar.)
zaten benim favorim yatakta panter olacak benim kadınım sınır tanımayacak.
Yok hocam ben soft severler değerneğine üyeyim.
isterim hard sevsin :D
Sadece bana karşı o duyguları hissediyorsa isterim
tam istediğim erkek tipi
Tanışalım :D
sen de sadece ona karşı mı istekli olacaksın? :)
Evet o zaten öyle olursa ben ona bağlanırım
peki hayatında niye bir 'o' yok
Utangaçlığımdan, özgüvensizliğimden
kendini yakısıklı mı bulmuyorsun
Herkes yakışıklı olduğumu söyler otobüs olsun yolda kafede olsun kızların gözü üstümde olur yeşil gözlüyüm filan ama dediğin gibi ben kendimi pek yakışıklı bulamıyorum herhalde
ben de yorumlayayım mı?
Resmimi görmek istiyorsun
evet tanımadıgın biri olarak daha objektif olabilirim sanırım
Bu konularda biraz gizliyim de fotoğraf gösterme konusunda
sen bilirsin problem değil :)
Önce sen atabilir misin resmini
ben de gizliyim diğer platformlarda fotolarım hep gizlidir :) hele de bu sorunun altnda daha çok gizliyim :D
O zaman başka zaman :)
:) ...
Ama senin nasıl biri olduğunu çok merak ediyorum
ben de çok meraklıyımdır :)
İlgimi çekmeyi başardın :)
keşke bu soruda çekmeseymişim :D
Hahahhaa bu güzeldi :) Sadık olman bakımından daha çok
karşıdan sadık olmasını beklıyorsan sen de oylesindir diye düşündüm. güzel :)
Benim canımdan çok sevdiğim eşim varken o da beni sevdikten sonra başkasına niye ihtiyaç duyayım ki
sevgililik evresinde de aynı şey geçerli mi?
Eğer ben birisiyle sevgili olursam niyetim ciddi olur
nerelisin sen acaba?
Aydın
Sen?
samsun
Aslında orayı bir görmek istiyorum ya Karadenize hiç gitmedim :)
güzeldir buralar gel :)
Nasip olursa :)
Yalnız ne konuştuk burdan ya :)
oyle oldu :)
Olsun keyifliydi seninle konuşmak.
seninle de oyle. merakımı gidermemiş olsan da :)
1,80 boy 90 kilo yeşil gözlü buğday tenliyim saçlarım siyah olsada sarıya yakın güneşte sarı gibi bir şey oluyor. Böyle bir insanım.
iyi bence kendini begenmeyecek bir şey yok
Kızlara güvenim kalmadığı için bu utangaçlık aslında tam diyorsun ki bu kız kesinlikle seviyor beni kendini ona kaptırıyorsun 1 sene boyunca her an onu düşünüyorsun aklından çıkaramıyorsun sonra biz arkadaşız diyor dalga geçer gibi daha sonra yine bakmaya başlıyor yine aynı ilgi göstermeler her yerde bakmalar dönüp dönüp şimdi böyle bir insanı görünce sokakta filan bana ilgi gösteren hoşlandığını belli eden kıza gidip ben bir şey desem bile sapık damgası yerim belki sapık var der dövdürtür bile beni orda.
lise ortamı mı bu?
Üniversite
bence erken davrandığın için olabilir. biraz aceleci misin mesela
ya da kız seni begeniyordur ama ailesi için uygun değildir belki erkek arkadaş işleri
Sırf 2 ay faceden eklemedim kızı 7 ay sonra açıldım kıza ne erkeni
hmm :/
Neyse ya sen canını verecek kadar seviyorsun sonuca bak hala da köpekler gibi seviyorum yanımda olsa başını omzuma koysa uyusa öyle bende onu seyretsem saatlerce dünyanın en mutlu insanı ben olurum
inşallah her şey gönlünce olur ya :(
İnşallah ama artık bittim ya
evleniyonuz mu yanı simdi?
Hahahah olabilir hanımefendi kabul ederse :)
genelde çoğu bayan anlattığın gibidir zaten
:D Tulumba olmasın da
O ne demek? 😂
Site bu sabah abazaya bağladı hayırlısı
Olabilir neden olmasın
İsteriz isteriz sen misin o
Tabisi :D
hemde cok
herkes ister :)))))
okumak bile yetti
alayı öyle zaten
isterim sen nasılsın
eleyimdir
Hard pek sevmem.
parcalarım onu :)
kim istemez ki :D
tam istediğim tip
İsterim
benzer sorular.
isterim tabi
isterim
nası bişisin acep
Istemem
kim istemezki mk
Kim istemezki
İsterim 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar