Cinsel bakımdan kadınları mı tercih edersiniz erkekleri mi?
Kadınlar
Erkekler
Biseksüel değilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
erkekler benim için kızlarla öyle bir etkilleşimim olmadı ama lez birilerinden teklif almıştım ve çok garip hissetmiştim kendimi hayatta herşey oluyo diye düşünüorm artık :)
Zevk alayım gerisi boş gibi birşey. 😂😂
aşık olmadan zevk alamıyorm tatlım :D
O zaman biromanticsin. :)
Ya da pardon yanlış anladım ajajsj.
güldürdün çok yaşa :D
Biseks değilim, hetero kızım. Erkekleri seçiyorum sdfhasdjf
41.media.tumblr.com/.../...xAu3d1qg22hlo1_1280.jpg
Bende. :D
Bence hem kadınlar hem erkekler sonucta adamlar bisex abi
Teşekkürler görüş için.
Her ikiside çok çekici yani hem erkekler hem kadınlar
Teşekkürler görüş için.
Cevap
9Cevap
Tercihim her zaman bayanlardan yana onlara hem aktif hem pasif olmayı seviyorum
Bir erkeğe pasif olduğunu düşündün mü hiç? Sadece kadınlardan hoşlanıyorsan biseksüel değilsin.
O halde heteroseksüelsin.
Heteroseksüelsin. Biseksüel olman için erkeklerden hoşlanman gerek.
burada neden bu kadar bısexsuel var?
Neden millet biseksüeli doğru yazamıyor. 😂😂
Yoo genel konuştum. :D
I know that. 😂😂😂 Sen biseksüel misin peki?
Btw, I hate when people says "eeww gaaay, nasty" but it comes to lesbians "omfg, it's so fucking hot". They are all homophobics. Are you one of them?
I saw your answer under a guy's question about his make out with a tranny. You have said that " from what I see here, you look disgusting". And two guy have voted up. You're homophobic. Accept it. ://
Omg I looked at it again. You should have learned English. That's not "there are" it's supposed to be "they are". Also you can't use "the" for plural. 😂😂😂
Eww you fucking pervert dumbass. I'd like to f*ck you in the ass so you are going to act right. 😬 You can't even know English properly. You've write wrong all of it. "Listinig" Lmao. 😂😂😂 I fell out of bed that I laughed so much. 😂😂
This is not of your business.
Erkekler
Burada her biseksüelim diyen kızlarada pek inanasım gelmiyor. Çoğu erkek çıkıyor çünkü. ://
Biseksüelim ama erkeklerle sevişmedim yapmam asla.
Neden asla?
Olmaz cinsel olarak bir şey hissetmem. 2 kadınla beraber oldum ama erkek kabul edemiyorum arkadaş samimi olabiliyor sadece
O halde biseksüel falan değilsin. Bilmem farkında mısın ama bi"seksüel" diyor. Erkekler cinsel olarak çekici gelmiyorsa heteroseksüelsin. He diyorsanki duygusal vs hissediyorum. O zaman biromantiksin.
Yabancılarda bi-romantic deniliyor.
Sanırım öyleyim
Her ikisi de.
Teşekkürler görüş için.
Unutmuşum. Yarın bir daha soracağım bu sefer unutmam. ^^
Ederim tabi. Linki yazarım buraya. :)
C dedim.
Teşekkür ettim.
biseksüel değilim
Teşekkür ederim.
bissexüal misin
Değilim. Kadınlar benim için çok sıradan.
nasıl yani
Kadınlar hoşuma gitmiyor ya, biseksüel değilim.
erkek varken napacaksın kendinden birini :D
Ee yani. Sen biseksüel misin peki?
hyr ama sevişmişliğim var kızla
Bu birnevi bayıla bayıla et yeyip ıyy et hiç sevmem demek gibi birşey.
eğilimim yok ki sadece yaşadım o kadar
Yokluktan yani. 😂😂
ahahah yok artık ne öyle erkek gibi :D sadece lezbiyene denk geldim öyle işte :D
Peki. :D
ahaha sen ne yaşadın peki :D
Kızlarla ilişkim olmadı olmazda. Hoşlanmıyorum çünkü. :)
haah kız değil erkek diyorum :)
Ha. Elleşmeden ötesine gitmedi. ://
haah ne kadar elleşme bu :D
Uzun sürmedi. 3 dk falan. 😂😂😂
heeh süre sınırı da mı koymuşsun :D
Birileri görmesin diye. 😂😂
başbaşa sevişebilceğin sevgilin yok mu :D
Yok. 😑😑
olmadı bu şimdi :D
Her ikisi de
Tüh ya, o şıkkı eklemeyi unutmuşum.
bir daha aç o zaman :D
Doğru yarın bir daha sorarım sjsjs.
Sor bakalım. Anket sonuçlarını merakla bekliyorum
Bu oylamada hangisini seçtin? Seçmediysen ikisinden birini seç rastgele istersen. Şu anda sonuçlar şöyle ;
Kadınlar : 5 kız,11 erkek
Erkekler : 2 kız, ama biri biseksüel değil, heteroseksüel ama biseksüel değilimi seçmemiş. :D
Biseksüel değilim ise : 12 erkek,3 kız.
Her ikiside şıkkını koysaydım o en çok oy alırdı bence.
Eğer bu şıklardan birini seçmem gerekirse; kadınlar, derim. Evet, ona ben de katılıyorum.
Görüş için teşekkürler. :)
Rica ederim :)
fark etmez
kalkanın dini imanı olmaz
Ahaha.
amin
Ben sadece kadın mikerim :D
Seni her soruda görüyorum heteroseksüel amca. Yoksa dede mi demeliydim? ://
yok babanim ben senin!
Ay babacım benim. s. s
Canim kizim annen evde mi?
Hayır. :// Eğer ki anneme küfür edersen seni perişan ederim. Pis moruk.
Kadınları :P
Biseksüellere diyorum ben. Biseksüel şıkkını mı seçtin yoksa? ://
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar