- Cinsel Yaşam konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle bu tür şeyler rıza dışında yapılması çok yanlıştır. İster kız olsun ister erkek olsun, maalesef cahilimiz de çok. Çoğunuz artık netten veya tv lerden bir çok şekilde izliyor ve görüyorsunuz. Sonra bir naneler yaşayıp pişman oluyorsunuz.
Bazen anlamak o kadar zor ki. Her neyse olan olmuş dönüşü yok.
Bu ilişkiye girme olayını sende onun kadar istemişsin, hemde sonucunun ne olacağını bile bile. Bence şahsi düşüncem oğlanın başını yakmışsın.
Ama eğer öyle değilse ve bir kadının isteği olmadan yapılan bir ilişkiyse, zor kullanılarak yapılan bir ilişkiyse. işte o zaman bu olay tecavüzdür yani sen istemeden zorla yapmışdır. O zaman en doğru olanı yapmışsın, çünkü emin ol ailesi bir şekilde bu olayı atlatıp evlenmenize karşı geleceklerdi. Bunu defalarca izledim ve gördüm.
Şu anda tek yapman gereken kendine çok iyi olan, bu konularda gerçekten uzman olmuş iyi bir psikolog bulmalısın. Ona içini olduğu gibi dökmelisin ki sana yardımcı olabilsin aksi halde sana en ufak bir faydası dokunmaz.
Bazen gerçekten anlamadığım olay şu cinsellik asla şakası olmayan bir olaydır. Sonucunu bile bile bir yola girip sonra pişmanlık duymak, bu ancak kendisine güveni olmayan, yaptığından emin olmayan, ne yaptığını bilmeyen kişilerin yaptığı şeydir.
Kusura bakma belki kırıcı olmuş olabilirim ama sana birileri aman kızım oraya gitme falancayla görüşme şundan uzak dur derken, sende o insanları dinlemiyerek zaten kırmışsındır. Biri sana iyi yada kötü bir şey söylüyorsa bir nasihat veriyorsa önce otur iyice bir tart nedir ne değildi diye. Sonra bildiğini gene yap.
Ah gençlik ah aklı bir karış yok yok o eskidendi şimdi on karış havada.30 Yorumla
En İyi Cevaplar
kesinlikle çocuk ile ilişki hem suç hem ayıp hem günah ama arkadaş bu işin erkeğine cezayı kesinlikle vereceksin orada hem fikirim, ancak bu çocuğa bunları öğretmeyen aileyede ceza vermek lazım ayrıca bu çocuğu 18 yaşına kadar aileden alacaksın devlet bakımevine koyacaksın hem pisikolojik tedavi hemde yaşından büyük insanlarlar takılmasın diye, çünkü çıkın yola ne demek istediğimi anlarsınız kendilerine liseli diyorlar yaş 15 16 ellerde sigara bira lar ağızda küfürler sanal alem aşkları hafta sonları barlarda eğlenmeler ve bir sürü daha çarpık olaylar, üstüne giydikleri elbiseler, bu işe çeki düzen vermeye önce aileden başlamak lazım ...
00 Yorumla
+1 yıl...bunlar geçecek kuzucuk...
bi daha da,eşinden başkasına yaklaşma,yoksa BAM!
yaşın küçük,daha bu tür şeyler için beklemelisin,en azından 20 yaşına gel,kişiliğin otursun...ne istediğini bil
o çocuğa ne yaparsın bilmem,ailenle sorunların var galiba?sevgi açlığın falan mı var?
Bunları iyi düşün..seni buna iten asıl sebep ne?
Allah yardımcın olsun,senin adına çok sevindim,en azından bi şey olmamış.Benim de kardeşim var...kimsenin kötü olmasını istemem.Erkeklerle mesafeni koru...her şey daha güzel olacak inşaallah.Bir hatanı sakın ha ömre mal etme...Hayrılı akşamlar:)99 Yorumla
Soran+1 yılsevgi açlığım yok ama babam benimle hiç ilgilenmez karne aldığımda umursamaz diğer çocukları benden daha çok sever hep içki içer bana takar kafayı bende hep ağlarım üzülürüm
- +1 yıl
:(Canım benim...
baba sevgisini başka erkeklerde arama,aramaman gerektiğini öğrendin zaten
Bak,biz babamız gibi bi erkek isteriz ama,evlendiğimiz veya birl olduğumuz kişi bunu istemez.O seni eşi gibi sevmek ister,kızı gibi değil(gnll)
Bu yüzden iyi anla bunu.
Senden bir kitao okumanı istiyorum
Doğan Cüceloğlu-içimizdeki çocuk
Bunlar geçcek,her şey gibi...
Sil,yeniden başla...O çocuğu da şikayet etme istersen,tedavi olsun...
Gülümse:)
Soran+1 yılben şiakyetimi geri çekerim ama devlet yine ceza veriiyor evet acı bir şekilde öğrendim artık bana tecrübe oldu
- +1 yıl
:)Her şey geçecek...dert etme dua et balım:)...hepimiz hata yapıyoruz.Suya düştü diye kimse boğulmak zorunda değil.
Rahatla artık.
Bi daha dikkat edersin,insanları daha iyi anlamaya çlş..herkesin beklentisi aynı değil.Bunu da bilmek gerek.
Soran+1 yılçok iyi birisin gerçekten çok teşşekür ediyorum morelim yerine geldi çooook çook teşşekürler her konuda haklısın <3
- +1 yıl
:)Kıyamam:)Tamam...adımlarını kararlı at,dimdik edepli bi kız ol.Sna güveniyorum inşaallah:)Anlaştık?:)
Soran+1 yılanlaştık tabikii:)
- +1 yıl
:))
kimse kusura bakmasın sende sil at kafandan . ne kadar seni suçlarsa suçlasınlar sen 15 yaşındasın ve ÇOCUKsun. bunun suç olduğunu herkes biliyor eminim o da biliyordu. senin rızan olsa da olmasa da insanlar artık çocuklara dokunmaması gerektiğin bilsinler
33 Yorumla
Soran+1 yılteşşekür ediyorum gerçekten :(
- +1 yıl
bu yorum yapan insanlar gerçekten sapıtmış neyin ne olduğunu bilmiyorlar . 15 yaşındaki birinin rızası olsa bile yapılan eylemin adı tecavüzdür . ne kadar cahil cemeke insan varmış ya . sorsan çoğu üniversite mezunu .hiç canını sıkma onu da düşünme ne hali varsa görsün. yanında olurum evlenirim diyordu ya neyle evlenecekti işi yok gücü yok olay soğuyunca seni başından atacaktı .boşver böyleleri için üzülme . kendini toparla. Allahtan Ailen arkanda durmuş bunun için bile çok şanslısın canım
Soran+1 yılhaklısınız bu olay olduktan ve ailesi bilmeden önce babası bile demiş işte kızınızı bundan uzak tutun okumaz çaışmaz kendine bir hayrı yok kızınızında başını yakmasın diye ben bunları öğrenince ağlamaya başladım bizimkiler öğrendiler zaten direk polise gittik olan oldu benim üzüldüğüm şey hapishanede bu suçla yatanlara kötü davranıyorlarmış :( daha önceleride var ben burada anlatmak istemedim böyle dedikleri için çok üzüldüm ama çok önyargılı yaklaşıyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Bence sevdiğin kişiye haksızlık etmişsin ve bu yükün altında kalacaksın ömür boyu diye düşünüyorum. Senin biraz sağlıklı düşünmeye ihtiyacın var. Çocukla öyle veya böyle birlikte olmuşsun sonra şikayet etmeni pek anlamış değilim çünkü çocuk seninle evlenmeyi düşünüyormuş. Bence sizin ilişkiniz ikinizin isteğiyle olmuş bir şey dolayısıyla çocuğun içeriden çıkmasını sağlayabilirsen bence en doğrusu bu olur gibi geliyor bana. Yoksa zaten onun içeride yatması ayrıca senin damgalanmanın teyidi gibi bir şey demek zaten.
00 Yorumla
+1 yılAnladığım kadarıyla sana tecavüz etmemiş.Sen kendi rızanla yapmışsın birde utanmadan çocuğu hapse attırmışsın.Birde hayatım karardı yazmışsın.Lan sana nolmuşta olan çocuğa olmuş hapisanede ''tecavüz'' suçundan 8 sene yatmak nedemek biliyormusun sen.Sana öyle bir sövüyorum ki şuan akıllara zarar.
55 Yorumla
Soran+1 yılben kendi isteğimle yapmadım uzun uzun anlatmak isterim sadece özeti ama çok uzun olur okumazsınız diye ...
- +1 yıl
haa ozaman bir şey diyemem.Pardon yanlış anlamışım.Ama şuna emin ol o çocuk öteki mahkumlardan biraz daha sıkıntı çekecek.Damatlıktan yatmak kolay değil.
- +1 yıl
iste böyle kasar kizlat iste... ne bicim bir kizzsin sen utanmadan egleniyor oglanla herseyini yasiyor sonrqa oglan sana daha diyiyor evlenceyiz annemle tanisdircam sükretedcegine gidiyor sikayit ediyor.bu halinle baska hangi erkek seni alir
Soran+1 yılböyle kaderin ...
Soran+1 yılbaybybaby çok uzun anlatmak istemedim bu zamana kadar beni kullandı tehdit etti şiddet uyguladı ama ben hep iyi niyetimden birşey diyemedim ve şidet uyguluyordu iki sarıldı güzel sözler söyledi diye o kadar çok sevindim ki anlatamıyorum işte birde bunlar oldu üzülüyorum :(
Cinsel Yaşam konusunda 322 cevap paylaştı. Kız tecavüze uğramış annesine gitmişmiş polise gitmişler de..8 yıl da hapis yemiş çocuk.. hem isteğinle çocuğun altına yat. hemde iyi değilim de sana zevk fazlalığı iyi gelmemiştir :) kızım tecavüzden 8 yıl hapis diye bir haber gördün mü sen bugüne kadar 2 ay bile yemiyolar hele sicil temizse direkt salıyolar adamı.. hem bu ne ara oldu da dava açtınız da dava görüldü de sonuçlandı en basit konu bile 3-5 ay sürüyor.
31 Yorumla
+1 yılben onu bunu bilmem bi insan seni kullanıyor sana şiddet uyguluyor seni tehdit ediyor sonra sen yine gidiyon onun yanına valla söylediklerin çok çelişiyor sana o kadar işkence edip bi de tecavüz eden biri için hala vicdanın sızlıyorsa ya sen bizi salak yerine koyuyon ya da başka bi şeyler var bu işin içinde ama gerçekten mağdursan 8 değil bi ömür yatsın o o.çocuğu tecavüzün hiç bi açıklaması olamaz
12 Yorumla
Soran+1 yılsizi niye salak yerine koyayım :(
- +1 yıl
anlattıkların okadar çelişiyo sanki dalga geçiyon gibi geldi ama dediğim gibi tecavüz etmenin hiç bi açıklması olamaz eğer gerçekten mağdursan bırak ebersin o. çocuğu
bozulmamış derken psikolojın yeterınce bozulmuş zaten bence önemli olan bu zorla yapması yanlış cok yanlış ınsanlık dışı söz verıyorum mutlu olucaz demesı hıc bırseyı degıstırmez sucluluk hıssetmeyın bundan sonra yapmanız gereken yoluna devam edeceksın bunların sorumlusu o cezasını cekecek
25 Yorumla
Soran+1 yılarkadaşlar diyor sen azdırmışsıın öyle birşey yok tamam ben kendi isteğimle bile yapsam devlet yine ceza veriyor yaşım küçük olduğu için işte bu suçtan içeriye girenlere kötü davranıyorlarmış bune daha çok üzüldüm
Soran+1 yıliçeride çok mu kötü davranırlar ? ben çok iyi niyetli bir insanım ne geliyorsa bunun için geliyor acayip derecede vicdanım sızlar :( bu çocuk serseriydi okumuyordu çalışmıyordu babasıda bu olay olduktan sonra kızınızı bundan uzak tutun kendine bakamıyor daha ne evliliği demişti ben bunu öğrenince zaten çok kötü oldum altakki arkadaşlar yazık çocuğa diyorlar anlatamadım ki olayları :(
Soran+1 yılpolis bile dedi insan sevdiğinin saçının teline dokunmaya kıyamaz diye
eğer kızlığın bozulmamışsa ve birlikte olduğun çocuk hapishanede diye üzülüyorsan ailenle konuş ve şikayetinizi geri alın. o şekilde o da özgürlüğüne kavuşur. ama onunla birlikte olmamalısın daha sonra. çünkü hem geçmişte şiddet uygulamış sana birlikte olmak için hem de tecavüz etmiş. kendini toparlamalısın.
12 Yorumla- +1 yıl
kaç yaşındasın peki? haklısın öyle bir durum olabilir, vicdanını rahatlatırsın belki diye şikayetinizi geri çekin demiştim. kısa bir süre yatıp çıkar daha sonra. ama kendini kötü hissetmemelisin, çünkü o suç işlemiş. kızlığının bozulmamış olması onun tecavüz etmiş olmasını değiştirmez.
+1 yıliçerde o cocuga hiçte iyi davranmazlar
madem sen onunla o kadar samimi olmayacaktın bu nasıldır ya göster ama elletme
işte sonra elinde patlar
yazık o gence içerde kim bilir nele ryapıyorlardır ona kolay mı o suçtan içeriye girmek34 Yorumla
Soran+1 yıl:( gerçekten mi :( ama bana film izlicez ve beraber uyucaz dedi gerçekten böyle dedi güvendim seviyordum ama öyle olmadı elimi kolumu tuttu kendi isteğimle yapsam niçin ağlayayım :(
- +1 yıl
madem sen neden bununla uyursun nedne bu kadar yaklaşırsın
herşey o kadar kolay mı cocuk oyuncagımı bu işler
Soran+1 yılniye uyudum çünkü sadece amacım uyumak beniimde kız kardeşim var ona yapılmasını istemiceğim şeyleri sana da yapmam dedi arkadaşımın kız arkadaşıca gelicek beraber uzanıcaz sohbet edicez dedi napıyım :(
- +1 yıl
geçmiş olsun olan olmuş
+1 yılsen kaç yaşındaydın bu olaylar olduğunda çocuk kaç yaşındaydı? sen isteyerek birlikte olmadın mı bu çocukla, donunu zorla çıkarıp içine zorla mı girdi? sen istemedin mi? yazını okuyorum da acaba hayatı kararan sen misin yoksa çocuk mu?
12 Yorumla- +1 yıl
istemediysen kesinlikle yapmamalıydı. bi kişi istemediğini söylüyorsa bu kişi değil 15 yaşındaki bir çocuk, nikahlı eşin dahi olsa yapmamalısın. 8 sene almış zaten, ne diyelim kötü bi deneyim olmuş ikiniz için de. senden emin olmadan o aşamaya gelmesi tecrübesizliğini gösterir. aptalca davranmış. sen onu seviyordun aslında, yani severek sevişebilirdin de. ama gerek yaşın gerekse düşüncelerin bu ilişkiye müsait değildi. yapmaması lazımdı. geçmiş olsun.
Çocuğa da acıdım sana da. Ama onu şişleyip öldürürlerse artık zarını çıkartıp duvara çerçeveletirsin gururla. Senin hiç mi suçun yok? Bir düşün bakalım.
96 Yorumla
Soran+1 yılşiş mi ? ne ?
Soran+1 yıl:( of
- +1 yıl
Ben çocukla alakalı fikir yürütmedim,dikkat edersen...sadece kızın içini rahatlatmaktı maksadım.Kimsenin kötü olmasını istemem yoksa.
**o çocuğa ne yaparsın bilmem,ailenle sorunların var galiba?sevgi açlığın falan mı var?
Bunu yazdım aynen.
+1 yılŞikayet et. Reşit olmayan bireyle cinsel ilişki + rıza olmadan cinsel ilişki suçlarından ceza alması gerekir. Gerekir diyorum çünkü bu memlekette hukuk pek işlemiyor.
30 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 573 cevap paylaştı.
+1 yılöncelikle o kadarıyla geçmiş olsun diyecem ama sen akıllanmadın heralde adam sana daha önce şiddet uygulamış sonrasında tecavüz etmiş ve sen diyosunki vicdanım rahat değil nasıl bi vicdan bu ya allah aşkın abırak çürüsün şerefsiz
03 Yorumla
Soran+1 yılbu huyumu hiç sevmiyorum işte üzülüyorum nedensizce belkide yanında kenimi çok huzurlu hissetiğim içindir birlikte uyuduğum için salak gibiyim :(
- +1 yıl
hakaret olarak algılama diyecem ama hakkaten salak gibisin ne demek ya adam tecavüz etmiş tecavüz neyi huzurlu hissediyosun al işte bi kere birlikte uyudun güvendin sonrasında naptı allahım böyle adamlara kıymet veriyosunuzya ben size ne deyim
- +1 yıl
hala adamı savunuyosun yani benim adaletim idam der kanunları düzenleyecek merci ben olsam tecavüz ün cezasını 8 sene 80 sene değil idam yaparım yada en basit şekilde keser azına veririm
okuduklarımdan anladığım bunun bir tecavüz olmadığı. ama tabi senin yaşın küçük olduğu için isteyerek/istemeyerek seninle ilişki yaşaması suç.
20 Yorumla14 yasındaki cocukla ilişki ah o hapisanedikiler bir öğrense o ne olur elimde olsa bilsem yerini direk gider söylerim ama illa öğrenicekler :D
26 Yorumla
Soran+1 yılçok mu kötü şeyler yaparlar :/
- +1 yıl
çok değil sana yaptıklarını yaparlar belki o kadar ileri gitmezler yılanın başını ezmekle bırakırlar :D
Soran+1 yılbilmiyor daha
ah ah 15 yaşında kızsın madem ne işin var beraber yatmayla iyi olmuş sürünsüz biraz gençliği elinden gitsinde ordan çıkınca atacağı adıma dikkat etsin bende 18 yaşındayım ben neden yapmıyoırun böyle şeyler valla çok iyi olmuş ne diyim
33 Yorumla- +1 yıl
pitipiti trübünlere oynuyor :)
anladığım kadarıyla 18 yaşın altındasın.çocuğu seviyorsan şikayetinizi geri çocuk az yatıp çıksın.sonrada evlenin.
30 Yorumlavay orosp. ç. diyorum ne diyim...sende suçlusun hatalısın tabi...yazık oldu..
10 Yorumlaberaber uyuduk çok güzel şeyler yaşadık, 15 yaşında ki bi kız bi erkekle neden uyur ki?
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen gıt cocukla uyu sonrada olanlar oldu de o hapıs yatsın oh ne ala ya merak etme sende belanı bulursun rahat ol
60 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltamamen suçsuz diilsin bu çok büyük bi vebal şikayetini geri al.
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbeni eklermisin bende buna benzer bişey yaşamıştım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıloff kızım ya ne desem sana ya , ne işin olur adamla yatılrı mı öylee
22 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Cevap sahibi+1 yılya 4 senelik sevgilim nişanlım bir defa öpmemişim onu o gözle , yapmayın ya şimdi değdi mi sence ne oalcak ailen nasıl biri ?
- Cinsel Yaşam konusunda 969 cevap paylaştı.
+1 yılhapishanede tecavüzcülere pek iyi gözle bakmadıklarını gazetelerden okuyorum.. Orada onu tecavüz veya şişlenme...vd. şeyler bekliyor...
20 Yorumla ks de birini önericem sana onunla konuş. o da senin gibi birşey yaşamış zamanında. nasıl kurtulacağın konusunda yardımcı olur sana. özelden mesaj at
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl15 yaşında bu işlere kalkışıyorsun sonra olan olaylara bak
ALLAH ından bul22 Yorumla
Soran+1 yılben böyle olucağını tahmin edememiştim ki film izleyeceğiz dedi arkadaşıda olucakmış kız erkek beraber eğlenicez dedi ben kendi isteğimle yapsam ağlarmıyım hiç
Cevap sahibi+1 yılbilmiyorum artık zaman sana neler getirirde umarım herşey yoluna girer
Gizli Üye(36-45)+1 yılalışırsın alışırsın,erkeklere güvenmenin bedeli budur,şimdi evlencem der yarın unutur,bu yüzden dikkat edin diyoruz ama kim dinliyorki,tadını çıkar evleneceğin kişi için sorun olmassa bişey olmaz
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılanlmadığım zorla mı yaptı dedin ? annene ee seviyorsan mecbur evlenecksin şimdi ...
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl18 yaş altı suç zaten , neyse mecbur evleneceksiniz , ailene demeseydin yaaa
Cinsel Yaşam konusunda 322 cevap paylaştı. s.kilmiş götün davası olmaz :D
104 Yorumla
Soran+1 yılama gerçekten komik değil of neyse bakın siz dalganıza
- +1 yıl
hay ağzını öpiyim :D
- +1 yıl
hahaha :)
+1 yılTecavüz kacınılmazsa zevk almasını bileceğin yavyum
33 Yorumla- +1 yıl
Ya ben şaka yapmıştım aslında :( üzgünüm özür diliyorum Allah yardımcısı olsun.
- +1 yıl
lan şaka yaptım eksilemeyin pişmanım :(
+1 yılATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR !
31 Yorumla
Soran+1 yılne diyorsun ya :(
+1 yılseni boş ver yazık çocuğa 8 yılı gitmiş bir*yüzünden :(
o kararı veren hakimde tuhafmış sen git onun yanında yat azdır sonra verme çocuğu şikayet et211 Yorumla
Soran+1 yılben birşey yapmadım kendi tuttu soktu bir anda anlamadım hiçbirşey ama kızlığım bozulmadığı için 5 seneye düşebilir yada4
- +1 yıl
sen açarsan o dötü bozmak değil bağrsağa kadar dçşer kim olsa tek suçlu sensin zaten o çocukta girmiş olsa bile çıkar oradan fazla durmaz tahminimce boşuna biplmiş olursun o kadar
Soran+1 yılben açmadım götümü başımı kendi çıkardı salakmısın sen allahaşkına çıkarsam kendi isteğimle yaparım zaten git şurdan
- +1 yıl
nedne onunla baş başa kalmaya çalşıyorsun o zaman ayrıca da sevişiyorsun inkar etme
Soran+1 yılbaş başa değildik akadaşı ve onunda kız arkadaşı vardı evde kalabalıktık
Soran+1 yılanneme söyledim film izleyeceğiz dedi bana annemde bu niyetle izin verdi ama sonradan uyuyakalmış annem eve gitmek istedim salmadı
- +1 yıl
kenedene bişey olmamış çocuğu yakmış ayrıce neden hala burda onuda anlamıyorum yaşı da 15 mişşş
Soran+1 yılsize anlatmadığım o kadar çok olay varki hangi birisini yazıcam
- +1 yıl
kimse kimseye zorla bişey yapmıyor günahı boynuna haydi yoluna iki yakanda bir araya gelmez senin bu kafada isen
Gizli Üye(30-35)+1 yıltecavüz etmemiş. Sen kendin gidip vermişsin sonra da tecavüz etti ayağına yatmışsın.
52 Yorumla
Soran+1 yılhayır gerçekten anlatıcam ama çok uzun okumazsın :(
Cevap sahibi+1 yılokurum merak etme :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılçocugun haytını karartmışsın resmen yazık lan çocuga hapste ne işkenceler ederler ona .s
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNasıl oldu? beraber yatıyormuşsunuz, uzun demişsiniz ama ben okurum.
16 Yorumla
Soran+1 yılistemedim geri ittim değdiricem dedi yine istemedim sonra elimden kolumdan tuttu birden soktu kanadığını görünce ağlamaya başladım bayılıcaktım sonra bana üzüldü herhalde buda ağladı ben sanıyorum benimle ne güzel uyucak ama olmadı bunun için üzülüyorum ya her defasında kullanıldım morellerim bozuk ne yapıcağımı bilmiyorum bir yandan da ona üzülüyorum çok ağır bir suç bu kaç sene yatıcak belkide
Soran+1 yılözeti
Cevap sahibi+1 yılevlenmek istedimi sizinle peki, samimi olarak?
Cevap sahibi+1 yılAh canım ya, nasıl güvenebilirsinki, çokda küçükmüşsünüz, evlilik olamaz daha.
Soran+1 yılannesi arıyor yalvarıyor biraz büyüsünler evlendiririz diye geri alın şikayeti falan ama yaşım küçük olduğu için devlet koruma altına alıyor
Cevap sahibi+1 yılNe diyelim, hayırlısı olur inş.
+1 yılyüz vermişsin oda skip60
40 Yorumla
+1 yılsen cocuğu affetmeyi düşünüosun galiba ?
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmiş olsun. Bu yazdığın olaylar ne zaman oldu.
00 Yorumla
+1 yılilginc bir durum sadece cocuk mu suclu
20 Yorumlaçocuk kaç yaşında
12 Yorumla
Soran+1 yıl18 ben 15 e yeni girdim
Gizli Üye(36-45)+1 yılve tanrı kadını yarattı
00 YorumlaGeçmiş olsun...
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar