Soğuk cam şişeyle mast yapmamın bir zararı olur mu?

Haftada 2-3 kez yapıyorum sadece vajinama sürtüyorum şişeyi bir zararı olur mu soğuk diye?
Soğuk cam şişeyle mast yapmamın bir zararı olur mu?
Cevapla