Kuzenimle yakınlaşma oldu ama ileri boyutlu değil sizce çok mu kötü. Yakınıyla yaşayan varmı?

Kuzenimle ara ara faceden falan konuşurduk. Sonra birgün aşk meşk falan açıldı. Sonra üstü kapalı fizik ve görünümüzden falan bahsettik. Bir gün bizim eve geldiğinde seviştik denilebilir. Ama birleşme olmadı :(
Böyle birşey yaşayan var mı yakınıyla :(
Kuzenimle yakınlaşma oldu ama ileri boyutlu değil sizce çok mu kötü. Yakınıyla yaşayan varmı?
Cevapla