Kızlar, 1 sene sevgılıydık. evlendık. Fakat eşimi çekici bulmuyorum?

hıcbır kadına yazmıyorum. aranmıyorumda ama soyle bırı gelse göz kırpsa anında ona gıder, eşimi bosarım gıbı gelıyor. defalarca soyledım az kendıne bak. benım eve gelmeme yakın duş al temız ol dıye.. bır ıkı gun yapıyor ucuncu gun yıne salıyor kendını. savunmasıda şu: sen cok fazla ısteklısın sureklı sureklı tepemdesın artık bıkıyorum. bana fırsat vermıyorsun canımın ıstemesıne dıyor. napıcamı sasırdım. ıstegı azaltan ılaçlar aradım. bı ara antıdepresan bıle kullandım ıstegım azalsın dıye.
Kızlar, 1 sene sevgılıydık. evlendık. Fakat eşimi çekici bulmuyorum?
Cevapla