Ya allaha sukur kilolu degilim fazla 167 boyun 56 kilom var. Ama yinede o zapzayif mankenler gibi degilim bu yuzden hep korkuyorum evlenmek istemiyorum. Beni begenmez gibi geliyor o kadar mankenler var vucutlari super onlar varken bana bakmaz gibi geliyor.
Hep tedirginim böyle dusunuyorum da bunlari dusunmede bile ben hep oyle sanacagim ona asla yeteneyecegim diye dusunecegim. Cok kotu bir sey özgüvensiz olmak.
Siz aldatiyorsunuz esinizi iste bu yuzden istemiyorum birazda akli hep diger kadinlarda kalacak diye.
Hep tedirginim böyle dusunuyorum da bunlari dusunmede bile ben hep oyle sanacagim ona asla yeteneyecegim diye dusunecegim. Cok kotu bir sey özgüvensiz olmak.
Siz aldatiyorsunuz esinizi iste bu yuzden istemiyorum birazda akli hep diger kadinlarda kalacak diye.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar