Cok utandım arkadaşlarım hep biliyorlarmış mast yaptığımı, ya da bilmiyorlar?

Yurtta kalıyorum, yine yatarken ve ben bir yerimi kaşırken arkadaşım " oo bizimki başladı yine " dedi ve güldüler mastımı kast etti o anlayamadım, geceleri hep yapıyorum ama onlar uyuyunca ve sessiz bir şekilde... Doğrumu anlamışım :/ ?
Cok utandım arkadaşlarım hep biliyorlarmış mast yaptığımı, ya da bilmiyorlar?
Cevapla