Neden mast yapmak istemiyorsunuz artik ?
Sizi bu dusunceye getiren ne detaili bilgiler lutfen
Simdiden herkese tesekur ler
Sizi bu dusunceye getiren ne detaili bilgiler lutfen
Simdiden herkese tesekur ler
bir defasında gece saat 2 gibi falan başlamıştım p*rno izlemeye bir yandan da mast yapmıştım bir kaç defa işte. artık nerdeyse gece biticekti sabah ezanı okudu ben tam mast yaparken bir de arkasından ölü selası okundu.. :S
birden kupkuru oldum bıraktım orda :S
Normalde hergün mastürbasyon yapan birisiydim. Ama bir kaç gün izlediğim bu videodan sonra mastürbasyon yapmayı bıraktım. Zorlanıyorum. Ama herşeye rağmen nefse direnmeye devam. Bir daha mastürbasyon yok. Umarım yapmam.
Ben zaten cinselliğe meraklı olmadığım için çok uzun bir zamandır uğraşmıyorum o işlerle.. Bana bir faydası olmadığı gibi bir kaybı da yok.
Bunun bilincinde olduğum için uğraşmıyorum.
Daha önemli işlerimiz var.
Nasil olur?
ne nasıl olur?
Cevap
18Cevap
Sevgilim olmadığı için mast yapıyorum. Sonradan pişman oluyoum ama seks isteği zirve bende her erkek gibi.
ilişkiye girdikten sonra 1 kere bile olsa mast yapmak tatmin etmiyor artık insanı tekrar ilişki arıyorsun yani bende öyle oldu
Neden vazgeçer insan ; Evlenmiştir, sevgilisi vardır, artık ihtiyacı kalmamıştır yapmaz. Bunun başka bir sebebi olamaz.
bağımlısı olduğumu düşündüğüm zaman vazgeçmek istedim ama geç kaldığımı farkettim:)
Gunah pismanlik oyle seyler coxuken oluyo gwnelde buyuymce geciyoo o duygu
Yani belli bir yasa kadar kendiliginden gecer bu mast sevdasi?
yapmaktan bıktım valla. nasıl kurtulcam anlamadım. kesip atıcam sonunda:)
Geçen gün içinde 5 posta attığımı hatrlıyorum, yas 27 de olsa mastürbasyon oluyor, kim vazgeçtiğimizi söyledi..
31 sonra pişmanlık biraz seksi birşey görünce geçiyor ama :D
3,5 senedir yapıyoru sadece 1 kere isteyerek vazgeçtim
Ben gerek duymuyorum.
Evlimisin?
Yoo... Ama her zaman seks için görüştüğüm biri var :)
Ha bir degenel olarak mast'tan daha önemli işler var... bazen düşünmeye vakit olmuyor.
Senin gibi sevgilim olursa yapmam
Bul ozaman bir es evlen?
Sen ne sıklıkla yapıyosun mesela :)
Ne alaka
Belli donemlerde her insan bıkıyor ama yınede yapmadan duramıyor :))
canlısını yapsak masta gerek kalmaz
Elizabet ten kolay vazgecılmez :))
tahriş oldu hep yaw. canım çüküm 40 yasında gibi
kesip atmak ıstedım
31 ceker kenmi yok
Neden geçelim
Çok mu yapıyorsun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar