Ben 25 yaşındayım. Evliyim. Şimdiki eşimden önce 5 tane kızla yattım. Hepsine sözler, yeminler verdim. 3 tanesi bakire idi, 1 dul, 1 tanesinin de çocuğu olmuyordu. Ama iş evlenmeye gelince hiçbirine olan ilgim kalmadı. Evlenme zamanı geldiğinde farklı bişeyler hissettim, bilmiyorum neden böyle oldu ama farklı hissettim. Anneme evlenmek istediğimi söyledim ve o da güvenilir, temiz bir kız olan komşumuzun kızını bana bitirdi, Aybuke ile evlendim. İşin ilginci evlenmeden önce onun sadece yanağından öpmekle yetindim. Nişanlandıktan sonra o istediğimi yapardı aslında ama kıyamadım ona, farklı bişey hissettim onda. Sanırım gerçekten sevdim onu. Geçmişteki yaptıklarımı şimdiki eşime söylesem, muhtemelen beni süründürür. Boşanmaz ama bayağı süründürür beni. Geçmişteki kızlar aklıma gelince vicdan azabı duyuyorum, hepsi de bana çok güvenmişti, inanmıştı. Ben kötü bir insan olmak istemiyorum. Eşime bunları söyleyip söylememek konusunda da tereddütlüyüm. Hazır ağzımızın tadını bozmak istemiyorum aslında. Ama sanırım doğruyu bilmek onun da hakkı. Eşime söylemeyi düşünüyorum aslında ama öteki kızların hakkını nasıl öderim bilmiyorum. Vicdan azabı duyuyorum. Ne yapmam gerektiği hakkında bana biraz akıl verir misiniz? Sizle samimi bişey paylaştım şu an . Ne yapmam lazım? İstediğiniz kötü sözü de söyleyebilirsiniz hakettim çünkü.
Güncellemeler
+1 yıl
bana ne yapmam gerektiğini söyleyin sadece. çok rahatsız oluyorum bu konuda gerçekten. :(
Güncellemeler
+1 yıl
başka önerisi olan yok mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar