Neden öpüşürken erkekler genelde alt dudağı emer? Erkekler bundan ne anlar?
Ha birde sakallıyken hiç bir kızla öpüşmeyin beyler kıza zarar
Ha birde sakallıyken hiç bir kızla öpüşmeyin beyler kıza zarar
Sakallıyken daha çok zevk aldıklarını söylerler.
Alt dudak meselesini de bilmiyorum ama haklısın alt dudak şahane
Sakal niye? Bu pazar yoğun bir sevişme günü olacak benim için ama sakalda takılı kaldım
Cevap
14Cevap
Ben dudak dudağa opusurum ama partnerinin dilini de emerm
benim zaten kızlarla beraber olmam zarar, kaldı ki sakalım... keşke sorun sakal olsa
Alt dudak daa etli bide emince aazinin içine gelio emmesi daa zevkli
Dur kız sakatlık çıkartıcan şimdi bak profilede gizlenmiş
Sabah sabah kafa açmayami ćalişiyorsun? Öpüşurken ben üst dudagida emerim farklimiyim sence. .
Alt dudağın hattı kalir
Emmessek hatiri kalir alt dudagin :)
Benim icin fark etmez alt dudak daha zevkli
Seninkiler alt dudağını emmiş paso
üstte burun engel oluyor
Birisi ile öpüş ona sor
Neren gelirse oranı öperiz
Sevişmeyi bilmiyorsun sen
Burnunu emsinler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar