Erkek arkadaşımla onun isteği üzerine oral yaptık, eve döndükten sonra bana hap kullanıyor musun dedi, çok gücüme gitti, siz nasıl tepki verirdiniz?

Halbüki ben onu sevdiğim için kabul ettim, sanki ben her önüme gelenle yatıyor muşum gibi hap kullanıyor musun dedi bana. O olaydan sonra da görüşmedim. İnsanlar neden değer verene değer vermiyor. Ben hayatımda ilk kez onunla öpüştüm ve onun penisini gördüm. O istedi diye oral yaptım ve kustum arkasından, çok büyüktü. Bana resmen kaldırım fahişesi muamelesi yaptı. Bu nedir ya, insanlar bu kadar bencil ve pislik olmak zorunda mı?
Güncellemeler
+1 yıl
_SLayeRS_ bozuntusu, Allah bin beterini yaşatsın sana. Sonunda beddua da ettirdin.
Erkek arkadaşımla onun isteği üzerine oral yaptık, eve döndükten sonra bana hap kullanıyor musun dedi, çok gücüme gitti, siz nasıl tepki verirdiniz?
Cevapla