Aile hekimime birlikte olduğumu anlattım ne düşünmüştür?

aile hekimim erkek 19 yaşındayım evli değilim korunmasız birileriyle ilişkiye girdim gebelik testi ve cinsel hastalık testi için sağlık ocağına gittim aile hekimime anlattım sadece bir kişi olduğunu söyledim

bana dedi ki sormadın mı hastalık var mı diye yok dedim sevgilin değil miydi dedi şaşırarak değildi dedim sarhoştum dedim bir kişiyle mi birden fazla kişiyle mi oldu ona göre daha kapsamlı test yapacağım dedi kapsamlı testi yapın dedim hakkımda ne düşünmüştür
Aile hekimime birlikte olduğumu anlattım ne düşünmüştür?
Cevapla