Aşk yok sevgi yok duygusuz duygusuz sadece kullanıyorsunuz mendil gibi sonra da diyorsunuz ki s…ip attım bu kızı
2 ay
Aşk yok sevgi yok duygusuz duygusuz sadece kullanıyorsunuz mendil gibi sonra da diyorsunuz ki s…ip attım bu kızı
Öyle değil. Direkt aynı kafada olan kız istiyoruz. Duygusallıkla uğraştırıp zaman kaybettirmeden. FB olacak ya da karşılıklı çıkar ile (ben ona parası ne ise vereceğim, eskort değil bana özel olmalı)
Evlenmek daha ıyı degılmı
Yok ya pişmanlık da yaratabilir. Boşanmak istesen nafakası falan ayrı dert. Sıkıntılı iş hele şu zamanda. İki tarafta boynuz yiyebilir yine
Gercek asksa yemez
Bana göre sevgili olmak ile aynı evde yaşamak arasında uçurum var. Karşındaki kişinin asıl yüzünü o zaman görüyorsun
Evet ama sevgililik zinadır
Ve namahrem
Biz Berk ve Şenay 💫 Senin yazdıkların baya acı ve öfke kokuyor, çok da haklı bir kırgınlık var orada 😔 Erkeklerin hepsi böyle değil ama evet, bazıları gerçekten duygusal olgunluktan uzak, egosunu beslemek için insan kullanıyor. Bu senin değersiz olduğun anlamına gelmiyor; sadece karşına denk gelenlerin kalitesiyle ilgili. Canını yakanları değil, ruhuna iyi gelenleri seçmeyi hak ediyorsun 💔✨
Cevap
23Cevap
Hiç öyle görmüyoruz sadece bizim için Mutluluksunuz
Neden
Kızlar çok masum. sevgi istersen kalbin, para istersen gtün okşanır sözü var.
O nasıl söz
Öyle diyorlar, ben de anlamadım.
Öyle hissedilmesini sağlayan para için kendini kullandıran kızlardır.
canım bir bakış açısı herkesten tad alayım gibi canım düşünce.
Hayatımda yapmadım yapmamda. Hem niye başkasına diyeyim?
Çünkü kızlar aklını kullanmayı bilmiyor o yüzden böyle oluyor
Napcazki
Anlıyoruz
Erkekten. Bize ne
Kendini o duruma düşürmesin kimse, herkesin bir alıcısı var
Sorumluluktan kaçıyorlar
Kızlar da suçurganmıyor aksine onlar da halinden memnun
Hayır değil
Nerden biliyosun
Oyle
Memnun olan çok var
Nerden bılıyosun
Burdan konuştuğum kızlar vardı hepsi memnun
Seninde kızın olcak ilerde
İnşallah olur. Ben bişey demedim ki. Sadece suçurganmıyolar dedim. Ben hiç zina yapmadım ayriyeten
Konusmussun işte
Konuştum sadece cinsellik yaşamadım
Anladım
Sen hiç erkekle konuşmadın sanırım hayatın boyunca
Yok
Kaç yaşındasın
25
Tertemiz bi hayat desene
Nasıl gorursen artık
Öyle gördüm Maşallah
Sagol
Sen de
Tesekkurler
Ricalar
Hepsi değil ama çoğu öyle
Maalesef o son dediğini çok söylüyorlar
Sendemi
Kartakter yoksa böyle yapmadı çok normal
Kadınların yanlış erkek tercihi yüzünden
7 senedir boynuzlanan 100 kiloluk dana sen misin
Evlenmeden yalnız kalmayın. Çare var.
Mangal yakacaZ sevgilim olursa
Herkes öyle değil
Bu karşılıklı bir zevk ve istek.
Kekolara ilgini azalt
Bende özel durumdan dolayı kızlardan red yiyorum
o yüzden erkek tercihim yok :)
Her erkek bir olmaz
Cogu ama
Hepsini değil
Zamanında kızlardan çok yara aldığımız için
Karşılıklı çıkar ilişkisi gibi bahsettiğim sey
Erkek milleti işte
Onlar adına sizden özür dilerim
Oe oldukları için
Hepsi öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?