3 ay
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Evet kesinlikle yanında olursan ciddileşir
İkinizde bekar mısınız
Yani aksi olsa herkes eşiyle ilgilenirdi. Heralde bekarız
Bi gecede kaç defa yaptıki
Ara veriyor 3 diyebilirim
İçine mi boşaldı
Ne alaka
Merak ve konuşalım
Yas doğru mu cidden?
Evet
Vay be hicboyle yanan bi hatun görmedim ciddiyim
Çok hoşuma gitti
Niye tayin bekliyorsun
Tayin olmazsa yok mu?
Amaç eğlence mi evlilik mi?
Tayin olursa aynı il de olcaz. İlişkiye döner belki o zaman emek vermeye başlar sevgisini gösterebilir yanımda olur destek olur vs.
Durumu iyi Mühendis erkek düşünür muydun? Sana her anlamda destek olabilecek biri diyelim?
Benim istediğim adam belli soruda yazıyor. Nasıl bir durumdasın ki başkasını seven ve arzulayan kim olduğunu neye benzediğini bile bilmediğin bi kadını istiyorsun. Çok kötü bir durum
Var mi olasılık?
İstiyorum demedim. ki olay ciddi değil
Bn tanışma anlamında dedim, ciddi bi olay istersen
İyi miydi
Çok güzeldi yaaa
Kac attı? Kac gün kaldin
Ya o final vermiyor ara veriyor ama benim için posta gibi oluyor. Tek bşalmş oluyor o ben hepsinde bşlmayı amaçlamaması çok güzel ya.
O 1 kez mi geliyor? Semn peki?
Her yaptığında işte
Ne kadar zmndir birliktesiniz? Evlilik var mi sadexe sevgililige devam mi
Ya sabır soru da yazıyor bunlar.
Biliyorum ama dikkat etmen için dedim
Böyle hatunu bulmuş kullanmaya kalkabilir
İşi görüp bırakırım diyebilir
Peki
Ne kadar süredir birliktesiniz
Bir yıl
Okul veya iş yeri miydi ortak noktası yani tanisma yeri?
Bi de kac ay sonrasında ilişkiye girmeye basladiniz
Dans gecesinde tanıştık
Ne kadar sansliymis
Bazen aglayasim geliyor senin gibi kadınla tanışamadığım icin
Yanlis anlama illa o iş için değil. Normal bi ark bile olsa senin gibi kadın bulmak bnce zor
Benim gibi? Nasıl yani
Yakın, samimi, bir yerden bir yere o kişi için giden mesafe tanımayan...
Bn senin gibi kadın tanısam Çin de olsan oraya bile giderdim:)
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim. Meslek nedir bu arada?
Günaydın nasılsın?
Çok geçmiş olsun size çok zor bir durum
Teşekkür ederim cidden zor
Bende yaşadım bunu hayatım boyunca böyle bir şey hissetmedim
Hangi şehirlerdesiniz ki
Olay adam
O kadar mı isteklisin
Yanına mı gidicen tayin olunca
Aynı ilde olacağız işte
Daha önce oldu mu bişeyler
Ne mantıksız soru bu okumadın mı yukarıyı
Okudum ama öyle bir bilgi görmedim
Yaşıyoruz
Yaşamadığın bseyi canın çekmez sadece merak edersin
Ha iyi o zaman tatilde ancak ya da o gelemiyor mu yanına arada çok mu uzak
Gidecem işte yazmışım oraya
Ya sabır
Başka biriyle de yaşamış olabilirdin🙂
Sakin ya ne bu sinir
Soruda yazan şeyleri sürekli sorunca okuma anlama yok diye yorumluyorum
Yani o senin düşüncen. Ben okudum gayet anlıyorum sen sadece bir durumdan bahsetmişsin ne yapmam lazım diye ben de ona bir cevap veriyorum eğer Zaten yapman gereken yaptıysan niye soru soruyorsun o zaman senin soru sorman da mantıksız olmuyor mu
İliski değil o senınkı baska arzu
Olay adam
:) sulu gezme
Yapacak bir şey yok gidince halleder
Et ete deyecek dıyorsun yani
Mal mal konuşuyorsun
Verde bi rahatla artık :)
İlişki yaşadın mı hiç normalde
Ben geleyim mas yapmana gerek kalmaz
adamda sorun gelip gelip çakması lazm
Yapmaya devam et birakma
Kim ki o adam?
Anlamsız bi soru. Neyi soruyorsun tam olarak kim derken? Sevdiğim kişi
Sevgilin değil belli ki
Değil
Sevgilim olsa bu soruyu sorar mıyım.
Olmayan biri için hayatına yön verme, takıl geç
Çok ayrı yerlerdeyiz
Ayrı yerde olduğun için sevgili olmuyor değilsiniz. Sizin ilişkiniz f*ck buddy olarak evrilmiş
Değil işte ayrı yerlerdeyiz bu zihniyetle beni anlama şansın yok
Sen bilirsin, git ve gör
Peki.
Peki
Sadece sanal mı denedizn
Anlamadım
Uzaktan mınyaptnz sadece O'nunla
Çocukça böyle şeyler. Yapmam yani boş
Hmm e nasl yaptnz
Bence bidaha oku soruyu. Anlamamışsın
Baska partner bul sevis
Anlamsız bir yorum
Tayinin çıkınca seks yapıcak mısın?
Tayin çıkarsa bitirmeye çalışcam
Sevgili mi yapıcaksın yani?
İlişkiye yanaşmazsa bitirmem gerekecek. Uzaktayım diye bu şekilde sürdürdüm
Hmm anlıyorum. Düzenli seks mi istiyosun artık hayatında?
Neden okumuyorsun? On kere aynı şey yazdırıyorsun insana. Diyorum ki adamı sevdiğim için ilişkiye yanaşmazsa bu şekilde görüşmeyi sürdürmem bitiririm kendimi korumak için.
Tamam da bunu sebebi düzensiz olması mı? Seninle ilgilenmemesi mi? Eksik yazmışsın
İlişkiden kastım seks değil bağ duygusal bağ aklını biraz bel üstüne çekersen anlayacaksın
Yeteri kadar üstte rahat ol. Duygusal bağ kuramadı mı şuana kadar? Sanırım ilgisiz
Bağ var tabiki yoksa sürmezdi ama uzaktan olmuyor. Oraya gittiğimde de bu şekilde olursa bitirmek zorunda kalcam iletişimi
Bağ yeteri kadar güçlüyse çekilrsin zaten. Seks de doğal olarak yapılıyor
Evet bak anlıyorsun isteyince. Bu evet. Anlaşılmak ne kadar rahatlatıcı ya.
:) anlıyorum zaten de biraz trollüyüm dedim. İlgi göstersin paşazademiz söyle de
Bakalım ne olacak tayinim çıkınca inşallah belli olacak
Bilmiyorum daha yeni sevgiliyken ilgisiz davranıyorsa seni üzmek istemem
Sevgili değiliz biz sorun bu zaten
Gidince belli olacak işte
O ne be öyle. Fb misiniz?
Hayır değiliz mesafe var mesafe sene kaç olmuş uzaktan ilişki mi yürütülür
Kızım hiç mi gelmiyor yanına?
İki ayda bir görüşüyoruz işte. Bi anlamı olmuyor şartlar yeterli gelmiyor.
Tayinden sonra karar vercem. Bu hali değişmezse aynı il deyken o zaman mesafe koycam
Ee geliyor film izliyosunuz dönüyor mu? Hani kadın erkek ilişkisi?
Cinsellik var onu soruyorsan. Zaten olmama ihtimali yok. Göz göze gelince şimşek çakıyor
Yatakta iyi mi peki? Kaç gün idare ediyor seni yattığınızda?
Böyle bsey değil bu. İnsanlarla böyle ilişki kurmam. Birlikte İyi olmayacağım bir adamdan etkilenmem zaten. Bakınca anlıyorum ben. Hiç yanılmadım. ilgimi çekmeyi başardıysa ikimiz iyiyizdir
Sana karşı çok ilgisiz. Sonunun iyi olacağını zannetmiyorum. Özür dilerim
İlgili gayet ama muhtemelen tayin çıkınca uzaklaşmak zorunda kalacağım
Nereye çıkacak tayin?
Onun olduğu ile inşallah
Annenin adı ne anne gibi bi cevap IQ havalarda uçuyor maşallah
Bu cevap şu anlama geliyor ben şehir ismi vermiyorum sorma.
Aşırı sıkıcısın muhtemelen sevgilin de böyle düşünüp kıçına tekmeyi basar. İyi geceler
Ya ne alaka gizliden soru sormuşum nikname bile görünsün istemiyorum sen gelmiş şehir soruyorsun sanane şehrimden. Nerde olduğumdan. Soru platformu bu spruya cevap verirsin sohbet edersin sorunun altında soruyu tartışırsın ve gidersin bu kadar basit. Saygı duyamıyorsan yazma. Soruna cevap vermemek beni sıkıcı yapmaz ama seni bağnaz yapar o kesin.
Kıçına tekmeyi yiycen. Git köşede ağla benim başımı ağrıtma
Annen keşke biraz terbiye verseymiş sana. Saygılı konuşmayacaksan yazma kardeşim
Ağla
Çözüm yolu var
Evet tayinimin çıkması
Bence değil
Tek çare bu
Değil değil
Anlamamanın sebebi ne
Yanlış çünkü
Nedenmiş?
Tayin olmak senin kontrolünde değil,
Tamam isteyecem işte inşallah nasip olur.
Meslek ne senin hangi sehir
Meb.
Biz neden buradan konuşuyoruz 😂😂
Çünkü olay bu soru sorarsın insanlar cevaplar bu sorunun altında tartışırsın platformun amacı bu
Sohbet edelim mi arkadaşca tab ki
Ediyoruz işte
Herkesin içinde mi yorumlar çok kötü ya 😂
Yoo değil kimse senin ne yazdığını okumuyor ya da umursamıyor merak etme
Seninle tanışmak istiyorum ama
Kardeşim soru tartışıyoruz burada napacaksın beni tanıyıp?
Arkadaşlık genel sohbet öyle
Tamam konuşuyoruz işte
Ne alaka o senin yanına gelmeli 🤣
Gelecek o da
Gelecek değil çağırdı mı gelecek
Niye köpek mi bu
Erkek dediğin az köpek olacak 🤣
Sevmem ben öyle adamı
Sen yanlış anladın kız yaniyor sa itfaye olacak ilk o gelecek
Sen ciddileşsin istiyormusun
Yok amuda kalkmak istiyorum aslında
Kalk ozaman dikkat et biri saplamasın denk getiripte
Beyin kullan azıcık ve saygılı ol o zaman iletişim kurabilirsin
Ne saygısından bahsediyorsum amip kendi yazdığın üslupa bi bak önce klasik woman ahahah
Yani yukarıdaki soruyu okuyup ciddileşmesini istememi anlayamıyor ve bunu soruyorsan ti ye alırım seni tabi. Kırmızı tişört giymiş birine kırmızı mı bu üstün diye soruyorsun. Ne dememi bekledin? Ben hala saygılı konuşuyorum senin aksine. İletişim problemim de yok yine senin aksine
Hanımefendi tiye alırsanız böyle karşılık görebilirsiniz bu gayet normal. Gerçekten anlamadığım için sordum. Zaten soruda da sadece cinsellik anlamında bir ciddilik belli oluyor ben genel anlamda sordum
sev yeter
O ne demek
onu sev
Seviyorum ama bunu hissettiği zaman kaçma tepkisi veriyor
Hem hoşuna gidiyor kaybetmek istemiyor hem de ayranım dökülmesin diyor
sana gurban olsun
Teşekkür ederim nasipse inşallah diyelim
sana duacıyız
diğer kadınlarla olan
yorumlarını beğendim
Teşekkür ederim aminn
eywallah cann
nbrrr cann
buluşma Harika mıydı
Evet
her şey denk miydi
o şeyler oldu mu
Güzeldi
sabaha kadar cinsellik miydi
senin değerini bilmiyor mu
Bilecek inşallah
yaşlar kaç
43 31
sen cennetten
gelmiş gibisin
Nasıl?
yaşınız harika
Neden
ondan grncsin ve dinçsiin
O da benden aşağı değil
sen indan iyisin
Bi çok şeyde de o benden iyi
sanman sevmen de kalitedjr
Seviyorum
eeet orası net
soru şeklin bile
büyük çekicilik
Ne açıdan
durustluk en azindan
we sadelik
Niye yalan söyleyeyim ki çok saçma
değdi diyorsun
orada da netsin
Evet.
cinselik mi iyiydi
duygusal mi iyiydi
Cinsellikten sonra uyurken bana sarıldı gece boyunca öyle uyuduk en güzel şey buydu
kari koca gibi dicem
ana daha iyisidir
Kısmet
hı hı mewlam sana en iyisini
nasip etsin..
çalışıyor musun
Amin teşekkür ederim
saoll cann
Calisan birisi msn
Yes.
gooddd
öpsün başına koysun
sorudaki detaydan belli
orada msn
sultan
Mas ne master mi
Evet
O zaman doktora yap
Tamam
Tayin onun yanınamı
Evet
Ne kadar süredir birliktelik
Bir sene
Baya olmuş be
Gerçeğini yaşamayı dene
Niye gerçek olmasın yaşadığım şey
Anladım bol şans
Sen böyle devam et. Alismissin zaten
Tayinim çıksın inşallah her şey düzelir
Gönlünce olsun inşallah. Ciddi ilişkiye sartlanms yinede
Kısmet
Kısmen tabiki de hayatta her şey supriz
Nasıl birilişkiniz var ki önce bu önemli
Kopamadığımız bir ilişkimiz var
Peki sorularım olacak size nasıl yapalım
Yazabilirsin burdan
Olmaz yazamam yoruma
Anlamadım ben
Oku bi daha
Olabilir
Ciddi olur
İnşallah yaaa
Daha güzel bir ilişki yaşarsın
Umarım öyle olur
İnşallah güzel olur senin için parmaklarında yorulmaz
Hangi ildesin
Olay adam
🤔🤔🤔🤔🤔
Ne iş yapıyorsun
Öğretmeniö
Yaş kaç
Ne amaç nereye varcan konuyla alakalı bsey demiceksen yorma
Ciddileşmez
Dikat et canım kullanmaya kalkmasın seni
İnşş
Kendini frenleyebiliyor musun
sext kesmiyormu
Çok ileri gidebilir hgghhh
Belli ciddilers
Kısmet
Yazık sana
Umarım mutlu olursun
Sanmam
Belli olmaz
Olabilir
Ciddileşmez
Şehir nereye çıktı çözüm var senin için
Simdi ciddilestirelim
var mı biris
Vay be ne hayatlar var
Normal bsey bu sakin ol
Daha önce kimseyle yaptınmı
Alakasız soru
Kişiye özelmi yoksa genel mi onu çözümleyecektim
Ne biçim insanlarsınız ya
Pfff tamm ya bişe demiyorum kaldır yorumu
Herkesin ilişkileri olur. Keşke tek kişi başlayıp bitirsek ama hayat öyle değil yani. Herkese demek ne demek ne biçim bi üslup
Yahu düşündüğüm sürekli libidosu yüksek insanlardanmısın yoksa elemana harbi kapılmışsın sadece ona mı düşünüyosun bunlarıydı ne duyar kastın 😅
Ona karşı sadece
Anladım umarım kavuşursun bir an önce
İnşallah amin
👍🏼
Neden yordun?
Anlamadım
Neden yoruldun yazavaktim
Mesleğin ne
Meb.
Kac yasindasin
Yazıyor
Ne siklikla mastürbasyon yapiyorsun
Ya ne alaka
Soruyorum sadece helak olmussun
Geçti o işte görüştük ne yazıyor oku
Kac kere bosaltti seni
3. Defa
Yaaa bulusur bulusmaz direkt verdin mi be
Yeticek mi ara ara bulusup sevismeniz
Okuman yok mu senin
Tayinn cikti mi ki
Ne sıklıkla cinsellik bekliyosunn
Yanına gidecektim bu da yazıyor soruda
Yazıyor ama tayinim cikarsa ciddilestif mi assil sorun bu ve adamin alrinda kivraan 3 kere bosaltmasi ciddilestigi manasina helmez
Hiç bseyin garantisi yok zaten
Bakire miydin sen
Alakasız
Bakire miydin soylesene
Mal sorulara ve mal adamlara cevap vermiyorum bsey birine bi kere söylenir
Bedenin nasıl
Sg.
naptım
Nerde bu adam dediğin kişi?
Tayinimin çıkmasını istediğim yerde. Soruyu okusan tekrara düşürmezsin
Soruyu okudum neyse burada seninle anlaşamayacağız galiba?
Anlamak istiyorum. Neyi soruyorsun tam olarak?
Gizliden çıkayım
Burdan yaz
Ahlaksız
Kendinle alakalı şeyleri buraya yazma
bende yoruldum ahahah
Eyvah Eyvah
Yazık sana çok mu kötü durumlar
Nerdesin ki
bul yedeğini
Olay adam
emin ol adam aklına bile gelmez iyisi denk gelirse
Olay seks değil adam diyorum aklın almıyor mu
Geç mi geliyosun
Anlamadım
Geçmi yani
Ne diyon kardeşim
Maşallah
Saol amin
Ne bippp ya 😅
Yapay penis al
Olay seks değil adam
Onunla seks yaptın mı hiç
Yapmadığın bseyi isteyemezsin arzulayamazsın merak edersin sadece
Çok mu güzeldi
Berbattı o yüzden bu soru var
Seni doyurmuyorsa niye mas yapıyorsun
Dalga geçiyorum sorduğun beyinsiz soruyla
Senle full yatıp bırakacak bence
Evet hiç kadın kalmadığı için haklısın tek derdi seks olan adam böyle davranır engin bilgilerin için teşekkürler
Kimse senin kadar yatakta iyi değildir belki bide adam 43 yaşında 1-2 seneye kalkmaz
Meselenin seks olduğunu düşündüğün için seninle tartışmak anlamsız
Mesele tabiki seks başkasıs skse hiçte onu düşünüp mas falan yapmazsın ne boşsun
İşte diyorum ya tartışamam seninle çünkü aynı çizgide değiliz. Olaya sadece seks odaklı bakıyorsun ben oraları geçmiş kendini bilen bi insanım senin gibi düşünen insanlarla görüşmem. Karşımdaki adamda öyle değil birincisi. İkincisi ben tc de bir kadınım. Başka bir erkek için yapmam gereken tek şey istemek. Tabiki sen olayın hala seks olduğunu sandığın için başka bir erkeği kendi isteğimle seçmeyip sadece o adama sadık olmamı anlayamazsın. Yani uzatma yordun
Aboooo